BasBQ
Beef en Steak

nieuwe avatar voorstellen....

Dominique zei:
En zelf betaald? Daar ben ik dan weer benieuwd naar. Kost een BGE of 3 hoor, zulke custom made ......

Ik denk dat Megan dat best zelf wel kan betalen hoor ;)



 
Nosmo zei:
Dominique zei:
En zelf betaald? Daar ben ik dan weer benieuwd naar. Kost een BGE of 3 hoor, zulke custom made ......

Ik denk dat Megan dat best zelf wel kan betalen hoor ;)

Ik heb echt geen idee wie deze dame is. Vertel me alles!
 
Megan + Fox.  Wikipedia en google zijn uw vrienden! ;)
 
O, is een actrice. Dat wist ik niet. Voor mij onbekend, sorry :(
 
heel mooi hoe we in dit draadje van het oorspronkelijke onderwerp zijn beland in waar we nu naar kijken !  :)
 
Sorry :(
 
de kogel is na een aantal trials definitief door de kerk.....de jonge "rode" strip vos is vanaf nu de avatar van RedFox, er volgt mogelijk nog een kleine "cosmetische" aanpassing binnenkort, de cirkel wordt omgezet in de letter Q.
Dank voor de reacties tot dusverre...
 
Zodra klaar zal het worden getoond, moet ook even kijken dat ik met de buitenste diameter zo kan blijven als nu, dit i.v.m. maximale aantal pixels wat de avatar kan bevatten...
 
Wel een zware bevalling zeg zo'n avatar! ;)
 
het is minder werk dan je denkt, maar het forum format kent zo zijn structuur...
 
Je bent er al bijna een week mee bezig, als je niet uitkijkt verplaatst een moddereter dit hele topic nog naar "Low en Slow".

rofl_emoticon.gif
 
structor zei:
Nosmo zei:
Je bent er al bijna een week mee bezig, als je niet uitkijkt verplaatst een moddereter dit hele topic nog naar "Low en Slow".

rofl_emoticon.gif
Hahaha, de rest van mijn familie zit me nu schaapachtig aan te kijken...

Hier dito structor :D
 
gelukkig kan ik relativeren en er zelf ook om lachen.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan