Dominique zei:En Mike en Marco...... Mafketels
(In dekking) love you to :-*
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dominique zei:En Mike en Marco...... Mafketels
Dominique zei:Zij is naar Thailand verhuisd, kon het niet meer aan.....
Nosmo zei:Dominique zei:Zij is naar Thailand verhuisd, kon het niet meer aan.....
Mafketel! ;D
Nosmo zit nog steeds veilig achter de bank.
Dat zegt ik!maroc zei:Dominique zei:En Mike en Marco...... Mafketels
(In dekking) love you to :-*
Angsthazen..... Ik lach hard hoor!maroc zei:Nosmo zei:Dominique zei:Zij is naar Thailand verhuisd, kon het niet meer aan.....
Mafketel! ;D
Nosmo zit nog steeds veilig achter de bank.
Verstandigepietmike , whatever ???
jacvanlangentuinenburg zei:Nou mensen dat is een warm welkom, ik ga in ieder geval mijn best doen.
Maar ja wat Dominque betreft?????.....Ik denk dat ik uit het zelfde hout gesneden ben
dus dat wordt nog een hele klus voor jullie 2 van die vrouwen maar weer gerust
ik zit 11000km verder op en kom maar 1x per jaar naar NL maar probeer dan wel een keer
met Dominque mee te komen als dat dan van jullie mag...
Maar 1 ding!!!!jullie krijgen ons NOOIT onder de duim
jacvanlangentuinenburg zei:Nou mensen dat is een warm welkom, ik ga in ieder geval mijn best doen.
Maar ja wat Dominque betreft?????.....Ik denk dat ik uit het zelfde hout gesneden ben
ik zit 11000km verder op en kom maar 1x per jaar naar NL maar probeer dan wel een keer
Dominique zei:jacvanlangentuinenburg zei:Nou mensen dat is een warm welkom, ik ga in ieder geval mijn best doen.
Zo! Alle hoop gelijk de grond ingeboord, ik had het zelf niet beter kunnen doen. Whoehaa!
Mac zei:Laatste redmiddel, en als dit niet meer help dan zijn we verloren
Wat krijgen we nou. De dames een beetje af zitten vallen hier.BBQ68 zei:Mac zei:Laatste redmiddel, en als dit niet meer help dan zijn we verloren
Mac +1
Mac zei:Eh........oeps
sterkte BBQ68
Mac
Bert zei:Was ik net aan Dominique gewend. Voor zover je daar ooit...................................................
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
In ieder geval welkom Jacqueline.