BasBQ
Beef en Steak

Nieuw!

_Martijn

Vuurmaker
Berichten
55
Hallo allemaal,

Ik ben Martijn, geboortejaar 1977 en woonachtig in regio Hoogeveen met vrouw en 2 kinderen.

Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk toch aangemeld. Na vorig jaar wat inspiratie opgedaan en in uitvoering gebracht (pulled pork en natuurlijk de ribs) is het voornemen om dit jaar nog meer van de Weber Original 47cm gebruik te maken.

Door de jaren heen is onze kruidenkast uitgegroeid tot een ware supermarkt, inmiddels staan er bijna 50 verschillende potjes met specerijen en kruiden in de kast en komt er regelmatig nog 1 bij.

Ik heb niet echt een directe voorkeur voor vlees, vis of gevogelte, het is vaak de smaak van de dag die bepaald wat er gemaakt wordt en door de kruidenkast kan er veel ge?xperimenteerd worden.

Groeten en vast tot een volgend bericht,

Martijn

 
Hoi Martijn,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hallo Martijn, welkom hier
 
hoi Martijn, Welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Martijn en nog meer plezier hier toegewenst!!!!
 
Hallo Martijn, van harte welkom op dit forum; we kijken er ook met belangstelling naar uit als je t.z.t. wat foto's gaat laten zien, maar dat zal wel goed komen!
 
Ha Martijn, leuk dat je er bent. Ja, met die potjes kruiden begint het vaak.... Je hebt voor elk recept weer iets anders nodig, maar dat is ook wel een deel van de lol, de jacht op ingredi?nten.
Veel plezier hier!
 
Hoi Martijn,

Welkom!
Naast je potjes kruiden zal je straks waarschijnlijk ook allemaal potjes met rubs krijgen en daarnaast ook verschillende soorten rookhout in verschillende formaten :)
 
En niet te vergeten.... Soorten brandstof.
 
En dan komen de soorten barbecues ;)
 
welkom Martijn!
 
Hoi Martijn van harte welkom.......
 
Ben hier ook nieuw, maar ook namens mij welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan