Beef en Steak

Nieuw uit Schoonhoven

Zeehond

Tondelzoeker
Hallo allemaal,

Deze zijde Marco uit Schoonhoven.
Op dit moment ben ik aan het oriënteren voor een kamado. We gaan volgend jaar beginnen met de bouw van een overkapping en ik heb een ruimte bedacht (4 x 1 meter) voor een buitenkeuken.
Ook hoop ik op dit "genootschap" ideeën op te doen voor een (premium) meubel.

Al met al hoop ik een hoop info te vinden en ervaringen te delen.

gr Marco

Welkom Marco!

Leuk zo'n zoektocht naar een kamado ;)
Twijfel je al ergens tussen?

Welkom bij de club! Heb je al een top 3 lijstje of types? Ben wel benieuwd waar je op gaat selecteren!

Goedenavond Marco

Leuk om te doen een zoektocht veel plezier bij de BBQgenootschap.

Marco, welkom.

Welkom bij het genootschap!

Welkom en veel plezier met uitzoeken!

Welkom Marco!

Nou, wat een welkom zeg :). Dank daarvoor. Qua top 3 vind ik het lastig. Waarom is b.v. een Green Egg zoveel duurder dan een ander?
Dus de komende tijd ga ik daar eens in verdiepen. Maar dat hoort bij een ander topic op dit forum.
Fijne dag.

Welkom Marco! Één ding is zeker, hier vind je genoeg informatie en ideetjes!

Wellicht maak ik het hierbij nog wat moeilijker voor je. Ik heb een Grill Guru Large staan (Is een merk van Fyron Group. Zij zijn eigenaar van The Bastard, Grill Guru, Grizzly Grills en Ofyr). Ik ben ontzettend tevreden over de Grill Guru en deze heeft mij heerlijke gerechten gebracht!

Daar heb jij gelijk in Romson ,ik heb er ook een en hij bevalt prima ,en ik maak er alles op .

Ga eens kijken bij bv BBQ Experience center in Roosendaal, (even met de pont over en dan de a15 richting dort ) daar hebben ze heel veel merken , workshops en vlees en kruiden en ze geven goed advies naar wat je wil qua prijs, ook qua mail, terugbellen etc als zeer zeer zeeeer klantvriendelijk ervaren.

Welkom Marco,

Als we dan toch merken aan het prizen zijn;)... Verdiep je ook eens in de kamado Bono Grande. pracht apparaat met veel extra's voor een prima prijs. En kan je ook nog een prima dealer aanraden.

Terug
Bovenaan Onderaan