BasBQ
Beef en Steak

nieuw speeltje (WGA) vettig gemaakt. Kliekjesdag.

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.623
Het was gisteren de zoveelste zaterdag op rij overwerken. Helaas. Worden we vorstelijk...:cry: :ROFLMAO::cry: .. voor betaald ..

Dus 's avonds ff mijn nieuwe WGA smerig gemaakt en tegelijk wat drumsticks en satés uit de diepvries opgewerkt.
Was zo lekker stom geweest om geen lekbakje onder de gemarineerde kip te zetten.....😏
Lekker met fried rice.

IMG_5747.jpg
IMG_5748.JPG
IMG_5749.JPG
IMG_5752.jpg
IMG_5751.JPG
IMG_5754.jpg
IMG_5755.JPG
 
Goed ingewijd dus, die WGA! Een lekbakje is wel handig…
 
Dat ziet er smakelijk uit, mooie inwijding van de WGA.
Uit ervaring weet ik dat de medium maat aluminiumbakjes van de Action precies dwars in de WGA passen en dus een prima een lekbak of indien van toepassing, een hitteschildje zijn ;)
 
Geweldig maaltje 👍🏻 .
Hoe vond je het werken met de wga ?.
 
Mooi bordje, dat is zeker geen straf als beloning na een dag hard eh… aanwezig zijn.
 
Lekker! En wat een topapparaat blijft het👌🏻 Gebruik hem thuis, maar gaat ook altijd mee op reis 💪🏻
 
Aan dit speeltje ga je nog heel plezier beleven. Kip, saté en fried rice ik word daar heel gelukkig van. Mooie wok btw.
 
Goeie foto’s om honger van te krijgen, en altijd leuk nieuw speelgoed
 
Wga is een topper, ook leuk om eens mee te nemen voor een picknick 🔥

Die bakjes mot ik maar eens halen bij onze Zweedse gigant.
 
Mooie maaltijd Peter, daar kun je me echt altijd voor wakker maken zo'n Aziatische hap zaligheid.
 
Mocht je liever wegwerp bakjes zoeken. De Chinese gigant die heeft ze staan bij de bbq spulletjes en die past perfect in de wga.

Ben btw benieuwd hoe de wga je bevalt. Het echte low en slow werk heb ik nog niet geprobeerd, maar vindt hem lastig te sturen qua tempratuur in tegenstelling tot een normale weber.
 
prima maaltijd. niks mis mee.
als lekbakje in de wga gebruik ik alu bakjes van de action. En daar doe ik een paar keer mee.
daarbij heb ik van rvs-gaas een kolenmandje gemaakt zo groot als de helft vh rooster.
dus helft kolenmandje, helft lekbakje. werkt perfect.

kolenmandje zou ik niet willen missen. na het doven ff de as eraf schudden en we kunnen weer door
 
Een BBQ collectie is niet compleet zonder WGA. Super ding. Ga je veel plezier aan hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan