BasBQ
Beef en Steak

Nieuw soort mobiele smoker

  • Onderwerp starter smokey bandit
  • Startdatum
De kinderen waren in de buurt dus dan moet je toch een beetje op je woorden letten :-X
 
Mooi stukje! Ik heb hier ergens een DVD van Ramsey rondzwerven, hoort bij een kookboek, daarop legt hij uit hoe bepaalde recepten gemaakt moeten worden, geen gescheld alleen maar een vakman aan het werk, en dan zie je waarom hij zoveel sterren heeft! Hele goede kok.
 
Op de WK in Gronau een paar weken geleden stond een Poolse Fiat in gebruik als  1. Smoker
                  2. Grill
                  3. Barbecue 
Alle 3 functies waren tegelijkertijd of afzonderlijk inzetbaar.
Alleen het smoken was hot-smoke en niet zoals bij deze Reliant cold-smoke.
Alle twee autootjes geinig en nog goed werkend ook.
 
Goh ik wist niet eens dat hij dat kon. Zie hem anders alleen maar te keer gaan
 
Bert zei:
Goh ik wist niet eens dat hij dat kon. Zie hem anders alleen maar te keer gaan

zal wel bij zijn programa's horen dat gevloek en gescheld
 
Inderdaad zeer leuk en lekker. Ik heb het zelf ook al een paar keer gedaan maar als ik hem onmiddellijk eet dan vind ik het persoonlijk helemaal niet lekker. Het is veel lekkerder als je hem een paar dagen laat rusten. Iemand anders ook die ervaring?

 
Als ik mijn rookkaas doe dan moet ik minimal een week wachten, anders is het net of je een hap uit een asbak neemt :D
 
Wat vind ik dat een vrezelijke onaardige man als je hem op tv ziet, dat hij nooit eens een klap voor zijn kop gekregen heeft vind ik onbegrijpelijk
zoals hij met mensen omgaat en hoe hij ze behandelt zonder respect dat is ook de reden dat we nooit meer kijken naar zijn optredens,want wat een comersieel gedoe een circus is er niets bij.
Maar praten we over zijn kook kunsten ja dan hoort hij wel bij de top 20 van de wereld.
 
Ik ben een GROOT bewonderaar van Ramsey, ik heb veel boeken van hem waaronder ook zijn biografie en als je die gelezen hebt heb je echt bewondering voor die man.
Hij heeft echt keihard moeten knokken voor wat hij bereikt heeft.
Is trouwens echt een aanrader.
Het programma waar dit filmpje uitkomt (F word) daar vloekt hij niet zo maar legt alles netjes uit.
Op Youtube staat ook een leuk stukje met James May (Captain Slow, voor de top gear kijkers) is de moeite van het bekijken waard.
Verder is het zo bij Ramsey YOU LIKE HIM OR HATE HIM, ieder zijn ding natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan