Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo FrankGeweldig mooi ding zo!
Die roosters, is dat gietijzer? (zo ja, waar heb je die vandaan? Zoek nog wat voor mijn braai projectje)
nog lang nietAllemachtig, wat een geweldig mooi apparaat! Heel veel succes verder (al zal 'ie nou wel bijna af zijn toch?)
Ben aan het kijken of ik ze in productie kan nemen. Wel een simpele versie maar wel beter betaalbaar voor iedereen. Ik vind ze ook allemaal een beetje (ja hoe zou ik dat netjes zeggen)Machtig apparaat inderdaad! Ziet er wel een stuk degelijker uit dan de commerciële versies volgens mij.
Ik zit ook sterk te twijfelen over de aanschaf van een braai dit jaar..
Zal eens ff zoeken dan, dat rondje lijkt me ook wel handig met een wokHallo Frank
Ik kwam ze toevallig tegen bij bol.com
Ik weet niet voor welke Bbq ze bedoelt zijn
Waren toen in de aanbieding
Heb er wel een frame op heen gemaakt want ze zijn uit 3 delen 2 roosters 1 rond rooster voor een gietijzeren pan
Vergis je niet in het aantal uren werk dat er in gaat zitten à 400/500,- per dagBen aan het kijken of ik ze in productie kan nemen. Wel een simpele versie maar wel beter betaalbaar voor iedereen. Ik vind ze ook allemaal een beetje (ja hoe zou ik dat netjes zeggen)
Goedkoop aanvoelen
Heb een eigen las/metaalbedrijf( 20 jaar) weet wel een beetje hoe het werktVergis je niet in het aantal uren werk dat er in gaat zitten à 400/500,- per dag
Heb een eigen las/metaalbedrijf( 20 jaar) weet wel een beetje hoe het werkt
Schitterend , wat het nog afmaakt is het mechanisme zodat de spiesen automatisch ronddraaien.Bekijk bijlage 17816niet veel tijd gehad toch effe snel spiesenrek en heksenketelhaar in geprutst
Snap ikSchitterend , wat het nog afmaakt is het mechanisme zodat de spiesen automatisch ronddraaien.
Sorry , maar ben een beetje lui aangelegd
Dat was wel de bedoeling inderdaad .Snap ik
Ik ook namelijk dus breng me niet op ideeën