BasBQ
Beef en Steak

Nieuw op het forum

 

CroCo1

Sprokkelaar
Berichten
46
Hoi ik heet Peet en heb een snor :D. Mijn eerste bbq-tje met deksel was een smokey joe. Ik was daarna direct fan van weber. Zelf ook aan tafel kunnen zitten met het vlees op de bbq zonder dat het verkoolde was een uitkomst. De smokey Joe was een fijne bbq maar hij is door zijn vorm niet makkelijke voor op vakantie dus de smokey Joe werd opgevolgd door een go-anywhere. Een super bbq voor op vakantie maar ook thuis een prima oplossing. Nog steeds is go-anywhere van de eerste serie  B-) een trouwe metgezel op vakantie. Inmiddels ge?pgrade met een thermometer. Voor thuis heb ik al weer een paar jaar een 57  Kettle.  Tot dusver was mijn bbq methode altijd heet en snel, tot ik afgelopen jaar bij een bbq sessie van een collega aanwezig was. Dat was een compleet andere ervaring. Mijn eerste kennismaking met low en slow. Ik was direct verkocht. Aan het einde van de avond kreeg iedereen een paar heerlijke recepten mee. Met het recept van de spareribs ben ik aan de gang gegaan volgens de 3-2-1 methode. Voor het eerst lukte het me om fall of the bone ribs te maken. We waren super en veelste snel op. Voor low en slow heb ik nu een WSM 47 aangeschaft dus 2017 gaat voor mij een enorme bbq ervaring worden. Hier op het forum staan prachtige gerechten en goede tips dus inspiratie genoeg.
 
Welkom!
Dat gaat vast goedkomen :)
 
7e377b7b1144829d5f36fef727e1101d.jpg


5d658a01961d99e1a703b9134700c517.jpg


Dit waren mijn eerste fall of the bone ribs


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom hier op dit mooie forum.
Het is ook al gelukt met de foto's dus dat gaat goed komen. :D
Blijf dat vooral volhouden. :)
 
Welkom, Peet!
 
hoi Peet,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom hier
En succes met de wsm. Is een topper
 
Welkom, goede binnenkomer met foto's


Gr. Mike
 
Welkom

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan