Beef en Steak

Nieuw op het forum II

Frank

Tondelzoeker
Hoi,
Ik ben ook nieuw hier, en heb vandaag na lang aarzelen een kamado Grizzly Grill L besteld (een paar dagen levertijd). Heeft er hier iemand ervaring met deze kamado? Het wordt voor mij, buiten de gebruikelijke hamburger en speklap, mijn eerste barbecue-ervaring. Ik ben benieuwd ;)

Welkom bij het genootschap
Heb je nog tijd om je in te lezen 😉 succes straks als tie geleverd is

Hoi,
Ik ben ook nieuw hier, en heb vandaag na lang aarzelen een kamado Grizzly Grill L besteld (een paar dagen levertijd). Heeft er hier iemand ervaring met deze kamado? Het wordt voor mij, buiten de gebruikelijke hamburger en speklap, mijn eerste barbecue-ervaring. Ik ben benieuwd ;)

Welkom Frank als je ervaring niet verder gaat dan hamburger ,speklap e.d. wil ik je aanraden om een goed leerzaam boek te kopen en door te lezen eer je hem aansteekt.
Het vuur de baas b.v. van hr. Noskos kan je heel goed op weg helpen dit voorkomt teleurstellingen door missers.
Veel succes en plezier op het forum. ;)

Dankje Hans,
Ik heb het boek Smokey Goodness van Jord Althuizen, maar ik zal zeker eens naar Het vuur de baas kijken!

Jord wie? :LOL::ROFLMAO:;)
Anyway welkom bij het Genootschap, Het Vuur de Baas van hr. Noskos is inderdaad een goed boek waar duidelijk de BBQ technieken worden uitgelegd en niet zo zeer veel recepten in staan.

Welkom Frank. Ook gij zult de speklappen ontgroeien.
En by the way, met een goede hamburger is niets mis.

Terug
Bovenaan Onderaan