Beef en Steak

Nieuw Lid

leuke muts  :D

Jatoch? We zijn aan het draadkapen. Ophouden Leo!

ok

Bedankt allemaal voor de leuke reactie...
Ik stook de ketel op eigenlijk net wat voor hande is, kolen briketten of stukken hout.
Je hebt weinig nodig als het maar gloeien wil.

Ik zou niet weten hoe het officieel heet maar idd is het eigenlijk gewoon beetje ouderwets koken erg goed voor dingen die lang moeten sudderen. Beetje low and slow zeg maar...  :)

Hoi Boel, welkom bij ons. Zo nu en dan gaat het over iets anders, maar q-en is wel het belangrijkste!

Ik heb net dat filmpje gekeken. Doe mij die meneer met die grijze bontmuts maar ;)
Zo mee eens ;)

Tijmnan zei:
Hoi Boel, welkom bij ons. Zo nu en dan gaat het over iets anders, maar q-en is wel het belangrijkste!

Ik heb net dat filmpje gekeken. Doe mij die meneer met die grijze bontmuts maar ;)
Zo mee eens ;)

Hij is niet te verstaan, zal wel een Fries zijn of zo ???

Welkom Boel!

Nosmo zei:
Tijmnan zei:

Zo mee eens ;)

Dat is fijn, als je ze niet verstaat hoef je ook niet te luisteren. En ja te knikken. Lof it!

Welkom hier!

Tijmnan zei:
Dat is fijn, als je ze niet verstaat hoef je ook niet te luisteren. En ja te knikken. Lof it!
Zo mee eens ;)
Dominique zei:
Nosmo zei:
Tijmnan zei:

Zo mee eens ;)

Dat heb ik altijd met vrouwen :D

En weer on topic, heren, maar dit keer vooral de dames ;)

Terug
Bovenaan Onderaan