BasBQ
Beef en Steak

Nieuw Lid

 
 

Boel0037

Pitmaster
Berichten
960
Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik mijzelf dan ook even voorstellen als nieuw lid, heb enig tijd zitten twijfelen en toch maar als lid maar opgegeven.
Sinds ik tijdens een lange vakantie een paar jaar terug in Amerika mee heb mogen maken wat echt grillen en BBQ-en is (hele varkens, echt lekker vlees en de hele scene eromheen) ben ik direct fan geworden.
Maar ja.... en dan???? Beetje proberen, zelf BBQ aanschaffen zoeken op internet naar recepten..... je kent het wel....
En toen stuitte ik hier op, wat een fantastisch forum, ook de indviduele websites van deelenemer echt top...
Is lachen om te zien dat er zo heel veel mede Bekkies zijn (=BBQ Gekkies  ;))

Ik besef heel goed, ben echt een BBQ rookie  ;), hoop via dit forum van jullie ervaring gebruik te mogen maken en veel te leren en natuurlijk veel te delen met jullie!

Nu hoop ik dat de bijlage goed meekomt... dit is mijn knutsel hoekje

 
Welkom op het het forum van het BBQ Genootschap.
 
Welkom op het gezelligste forum!
 
Dank jullie wel...
Volgens mij ik het posten van een foto nu ook door....

2hdnpsn.jpg
 
welkom op het forum!
 
Ha Boel ( waar komt die naam vandaan?) gezellig dat je er bent! En leuke foto van je Qhoekje. Ik ben nu al verliefd op dat klein zwarte ding met rode deksel, wat is dat?
 
hoi Boel,
Welkom bij dit edee genootschap.
Aan je foto te zien heb je al aardig wat hardware in huis, dus daar zal het niet meer aan liggen.
Kijk lekker rond en doe lekker mee, en zoals je al begrepen had, zijn we dol op foto's hier
 
Hoi Boel,

Van harte welkom bij het Genootschap.
Met zo'n bonte verzameling barbecues ga je het hier vast naar je zin krijgen!
 
Dominique zei:
Ha Boel ( waar komt die naam vandaan?) gezellig dat je er bent! En leuke foto van je Qhoekje. Ik ben nu al verliefd op dat klein zwarte ding met rode deksel, wat is dat?

Tja Boel.... is deels familienaam maar ook de bijnaam die is blijven hangen.... :)
Dat kleine zwarte ding is mn kookpot/veldketel. Ik was een keer in slowakijke en daar maakte ze goulash in een soortgelijke ketel. Dat was zo goed en zo leuk om te doen dat ik er ook maar een heb opgezocht.
Klein vuurtje stoken onder de ketel en je kunt van alles maken.
Laatst erwtensoep gemaakt p, helemaal gezellig en erg lekker..

 
Boel, welkom bij de club. Leuk gereedschap!
 
Boel0037 zei:
Dominique zei:
Ha Boel ( waar komt die naam vandaan?) gezellig dat je er bent! En leuke foto van je Qhoekje. Ik ben nu al verliefd op dat klein zwarte ding met rode deksel, wat is dat?

Tja Boel.... is deels familienaam maar ook de bijnaam die is blijven hangen.... :)
Dat kleine zwarte ding is mn kookpot/veldketel. Ik was een keer in slowakijke en daar maakte ze goulash in een soortgelijke ketel. Dat was zo goed en zo leuk om te doen dat ik er ook maar een heb opgezocht.
Klein vuurtje stoken onder de ketel en je kunt van alles maken.
Laatst erwtensoep gemaakt p, helemaal gezellig en erg lekker..
Kijk dat is gezellig, een lekker uitgebreid antwoord! Geweldig dus, :)
Maar zo'n kookpot? Gaat op hout? Of houtskool/briketten? En hoe heet zo'n ding in het slowaaks? Ik voel een google-moment aankomen, dus ik wil me inlezen....
 
Hoi Boel
Je hebt een lekker plekkie om met die boel bbq's lekker aan de slag te gaan.  :)
Welkom bij de club.

Mac
 
Terug
Bovenaan Onderaan