Beef en Steak

Nieuw in de wereld van Kamado

Avalanche

Tondelzoeker
Hoi,

Ik ben Jordy en een groentje in de wereld van de Kamado. Ben nu nog druk op zoek naar de juiste Kamado. Welke op dit moment vrij lastig is omdat er veel Kamados niet meer op voorraad zijn. Hoop door dit forum de juiste kamado te vinden en goede ideeen voor recepten en accesoires op te doen.

Groeten,

Jordy

Jordy, welkom bij de club.

De juiste kamado….. dat ligt voornamelijk aan wat je ervoor wil betalen, welk risico durf je te nemen (garantie, verkrijgbaarheid onderdelen), hoeveel personen

Welkom Jordy.
Zoals @Frits schrijft die keuze is afhankelijk van je budget en ook van voor hoeveel personen je je kamado wenst te gebruiken.
De garantie-afhandeling bij de bekendere (en dus duurdere) merken is meestal wel beter maar je leest hier evenzeer verhalen van mensen die al jaren probleemloos met een goedkopere kamado aan de slag zijn.
Veel plezier met de zoektocht naar de voor jou geschikte kamado.

Welkom bij het genootschap

nog effe oriënteren dan

Dank jullie wel! Gaat helemaal goed komen het orienteren.. had eerst de Grill Guru large op het oog maar die is overal uitverkocht. Heb mijn oog ook al laten vallen op een Monolith. Zit alleen een klein beetje met het prijsverschil :)

Ik heb ook een monolith binnen gekregen. Helaas beschadigd. Krijg er een nieuwe voor. Dus de service is goed.

Ik had ook gekeken naar een Grill Guru maar is niet makelijk te krijgen ,maar ik wacht rustig af tot hij er weer is.

Groet Peter.

Welkom op het forum

Ik had ook gekeken naar een Grill Guru maar is niet makelijk te krijgen ,maar ik wacht rustig af tot hij er weer is.

Groet Peter.
Hornbach had ze online ff op voorraad..bij fonq.nl staat hij voor 849 op voorraad.. durfde hem daar alleen niet te bestellen. Geen goede reviews over fonq.nl... maar was net in de hornbach en stond er 1 speciaal op mij te wachten :). Stond niet op voorraad geboekt. Heb hem maar snel aangeschaft. Maandag over een week komt hij binnen :)

Dus wellicht soms ff de hornbach binnen wippen

Terug
Bovenaan Onderaan