BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier op het forum

Edwin1974

Tondelzoeker
Berichten
4
Hallo allemaal! Bij deze wil ik mij graag voorstellen als nieuw lid hier op het forum. Mijn naam is Edwin en in mijn zoektocht naar mijn eerste kamado, kwam ik op dit forum terecht. Hopelijk kan ik met al jullie tips en ervaringen binnenkort overgaan tot de aanschaf van een prachtige kamado en ik verheug mij erop om fantastische recepten uit te proberen en met jullie te delen.
 
Welkom naamgenoot en veel leesplezier

Beste tip die ik kan geven is kijk eens wat rond. Op YouTube staan veel videos met uitleg per kamado en ga als je een beetje georiënteerd bent langs een speciaalzaak. Zij kunnen altijd goed adviseren.
 
Welkom!
 
Welkom Edwin, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom Edwin!
 
Welkom Edwin!

Je keuze zal uiteraard afhangen van diverse criteria.
Voor hoeveel personen zal je hem in gebruik nemen? Je hebt natuurlijk diverse maten kamados.
Voor de large varianten zijn de meeste accesories maar dan is de vraag vind je dat interessant of is een medium ook prima.
Dan heb je uiteraard budget, dat is ook altijd een dingetje wat mag het kosten.
Het is zoals ahierboven al aangegeven fijn om bij een speciaalzaak langs te rijden als die bij je in de buurt zit en anders moet je er een uitje van maken :p
Welke heb je nou op het oog ;)?
 
Dank jullie wel! @Veluwse Bob: ik ben al een tijdje veel aan het lezen en kijken naar allerlei reviews en mogelijkheden. Daaruit is wel al gebleken dat het een large model moet gaan worden. Wij zijn thuis welliswaar met 4 personen (wel grote eters), maar ik wil zeker gebruik gaan maken van de uitgebreidere mogelijkheden van een large model. Denk hierbij aan o.a. een rotisserie en een pizza oven ala DoJoe. Qua budget zit ik ergens tussen een Grill Guru en een Bastard Large Complete. Binnenkort even alles in het echt bekijken bij de speciaalzaak en dan vinden we vast wel iets moois. In de tussentijd zal ik hier op het forum zoveel mogelijk informatie vergaren. Hoi jullie zeker op de hoogte.
 
Dank jullie wel! @Veluwse Bob: ik ben al een tijdje veel aan het lezen en kijken naar allerlei reviews en mogelijkheden. Daaruit is wel al gebleken dat het een large model moet gaan worden. Wij zijn thuis welliswaar met 4 personen (wel grote eters), maar ik wil zeker gebruik gaan maken van de uitgebreidere mogelijkheden van een large model. Denk hierbij aan o.a. een rotisserie en een pizza oven ala DoJoe. Qua budget zit ik ergens tussen een Grill Guru en een Bastard Large Complete. Binnenkort even alles in het echt bekijken bij de speciaalzaak en dan vinden we vast wel iets moois. In de tussentijd zal ik hier op het forum zoveel mogelijk informatie vergaren. Hoi jullie zeker op de hoogte.
Succes met je keuze, ik zou de monolith ook zeker eens bekijken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan