BasBQ
Beef en Steak

Nieuw hier en op zoek naar keramiek

Arend welkom.
Als de vrouw een "rode q" wil hebben, dan is het budget probleem opgelost. 😉

Kan je aan de weber niet wat upgraden en dan nog ff doorsparen?
De vrouw is zeker niet het probleem. 😉 Het is meer dat je er niet bent met alleen de q, ik wil ook een hoes, pizzasteen e.d.
 
De vrouw is zeker niet het probleem. Het is meer dat je er niet bent met alleen de q, ik wil ook een hoes, pizzasteen e.d.
Dan ga je denk ik toch op de andere merken uitkomen.
Zogenoemd budget merken daar zit wel meer bij geleverd.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 
Dan ga je denk ik toch op de andere merken uitkomen.
Zogenoemd budget merken daar zit wel meer bij geleverd.
Misschien toch gaan voor een kwalitatief betere kamado en geleidelijk aan accessoires bij kopen.
 
Misschien toch gaan voor een kwalitatief betere kamado en geleidelijk aan accessoires bij kopen.

Ja ik denk dat het dat ook wordt. Ik neig echt naar de kJ classic 1 en dan tzt uitbreiden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Welkom hier en succes met kiezen
 
Hallo Arend,
Ik heb nagenoeg hetzelfde verhaal.
Ik ben alleen aan het twijfelen tussen een KJ Classic 1 en een Bastard Large solo model 2020.
Allebei 999,- en ik wil hem toch in een tafel bouwen dus het onderstel heeft geen meerwaarde.
Nu is de deksel van de Bastard wat makkelijker te openen door de veren.
Ook heeft deze al een beter vilt.
Ben er alleen nog niet helemaal uit qua garanties, services en accessoires.
Wellicht kan iemand mij hierbij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf de Guru large ook via Hornbach, direct een mooie complete Q. Ben er heel erg tevreden over zou hem zo weer kopen & meer dan groot genoeg.
 
Ik ben eruit!
Het wordt een Bastard Large solo 2021 model.
veel gezocht en gebeld met mensen ++ en -- afgewogen.
 
Ik moet even kijken hoe ik uitkom qua ruimte. Vrouwlief wil graag de een eruit en ander erin.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Wekom Arend.

Dat is bij mij ook het geval maar je moet haar de voordelen ervan in laten zien. Als je de oude Weber erbij kan houden hoeft ze nog minder in de keuken te staan.

Toen mijn “verloofde” dat hoorde was ze om.
 
Welkom.
Zeker de weber aanhouden. Zodra je wat volk over de vloer krijgt is je kamado snel te klein.
 
Welkom.
Zeker de weber aanhouden. Zodra je wat volk over de vloer krijgt is je kamado snel te klein.
Inderdaad. Of als je wat op de kamado hebt liggen wat low en slow gaat. Altijd makkelijk om de rest op de weber te maken
 
Inderdaad. Of als je wat op de kamado hebt liggen wat low en slow gaat. Altijd makkelijk om de rest op de weber te maken

Precies dat ja!

Ik doe dat ook, kan je ook mooi de restjes houtskool opmaken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Een maat van me zit te wachten op een auplex van Buitenkado.nl . Maar ik denk dat die nog steeds last hebben van een "dwarse boot" Dat is een fijne kamado voor weinig geld. Ik heb er geen aandelen, maar een andere kennis van me barbecued er al jaren op zonder problemen.
 
Zojuist de Kamado Joe Classic 1 besteld.
Deze zal van de week binnenkomen.

Nu even op zoek naar lekkere recepten.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan