BasBQ
Beef en Steak

nieuw forumlid

NSM

Vuurmaker
Berichten
74
Beste Allemaal,

Allereerst dank voor het accepteren voor het lidmaatschap van dit forum, wat een schat aan informatie!
Ik ben Niels Marchal en woonachtig te Heerhugowaard.
Wij leven zo veel als mogelijk kan buiten wanneer de temperaturen dit toelaten en ik kook buiten momenteel op een weber op gas.
Ik ben vorige week aan het googelen geslagen omdat ik het idee heb opgevat over te stappen op kamadoe en hierbij ook een buitenkeuken te bouwen. Deze moet worden geïntegreerd in onze veranda en hopelijk kunnen we hier een mooie hoekopstelling maken.
Momenteel lekker aan het inlezen en de tijd gebruiken om wat kennis op te doen. Dan kan ik ondertussen eerst nog de trap laten renoveren en even sparen voor de kamado :) Wat een wereld gaat er open en wat veel types en accessoires. Ik zal de komende tijd nog wel veelvuldig de berichten hier gaan lezen.
Gr. Niels
 
Welkom.. veel plezier op je zoektocht
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Niels, welkom op het BBQ Genootschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Niels welkom. Succes.
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Welkom bij het genootschap

Gaat een keuken met mooie spullen worden dan
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
welkom hier
goed bezig, jezelf eerst lekker op het gemak inlezen. Scheelt heel veel vragen stellen en je loopt ook tegen dingen aan war je zelf nog niet bij stil heb gestaan.

succes
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Dank jullie wel allemaal.
Keuzes gemaakt en de bastard large solo my2020 is besteld en komt deze kant op.
Voorzien van platesetter, rvs 7mm rooster, grillplaat dicht en grillplaat rooster, sparerib stand, table stand, pizza plaat, pizza schep en blauwe tand thermometer moet dit voor veel plezier gaan zorgen. Gister meteen maar even "hete kolen compleet" besteld om mijzelf in te lezen in de diverse technieken.
Hout en benodigdheden voor de buitenkeuken zijn besteld. Heel veel zin om te gaan bouwen en kan niet wachten totdat ik kan gaan bbq en.
Ik zal een draadje opstarten met het ontwerp en wat foto's. Heb veel gehad al aan de diverse info op het forum. Echt fijn om te lezen.
 
Welkom Niels, veel plezier en inspiratie hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Welkom Niels, ik schuif gelijk door naar het nieuwe draadje, (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: NSM
Terug
Bovenaan Onderaan