BasBQ
Beef en Steak

Nieuw bij het BBQ genootschap

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Al jaren aan het 'barbekjoewen' maar door nieuw forum lid Michel_D en de filpjes van oa. Noskos ben ik besmet geraakt door het BBQ virus. Zoals hij zelf a zegt, 'die PP smaakt naar meer'. Inmiddels heb ik een Weber 7530 en een mooie dubbele HerQs thermometer gekocht en hoop op dit forum veel te leren.

7530.jpg


herqs.jpg
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Feest, ik heb dezelfde spullen en veel plezier van.
Succes en Welkom!
 
Welkom bij het genootschap

Is een fijne besmetting 😉
 
Al jaren aan het 'barbekjoewen' maar door nieuw forum lid Michel_D en de filpjes van oa. Noskos ben ik besmet geraakt door het BBQ virus. Zoals hij zelf a zegt, 'die PP smaakt naar meer'. Inmiddels heb ik een Weber 7530 en een mooie dubbele HerQs thermometer gekocht en hoop op dit forum veel te leren.

Bekijk bijlage 29089

Bekijk bijlage 29090

Welkom Smokie.
Mooie spullen heb je.

Heb je je 47 cm kettle al verkocht?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Smokie.
Mooie spullen heb je.

Heb je je 47 cm kettle al verkocht?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het 47cm 'keteltje' staat er nog. Het is vanwege plaatsgebrek maar misschien ga ik hem gewoon houden.
 
Ik zie hier meer mensen met een kleine en grote Weber. Mischien heeft dat wel voordelen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Smokie
 
Ik zie hier meer mensen met een kleine en grote Weber. Mischien heeft dat wel voordelen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoals als met alle hobbies is het voornemen om het klein en bescheiden te houden. 2 jaar later kom je de garage niet meer binnen 🤣🤣🤣
 
Zoals als met alle hobbies is het voornemen om het klein en bescheiden te houden. 2 jaar later kom je de garage niet meer binnen
Als je eenmaal besmet bent is er geen houden meer aan.....
Ik heb mijn mt 47 ook nog staan.
Verkopen kan altijd nog en als je een hele maaltijd wilt maken is een 2e BBQ niet zo gek


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom.
Hopelijk wordt er tegen dat virus nooit een vaccin ontwikkeld, ik zou een rabiaat antivaxer worden ;)
Veel BBQ-plezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan