Heb ondertussen wel een aantal keer pp gemaakt maar eigenlijk nooit werk gemaakt van foto's en zo, dus dat moest er toch maar eens van komen.
gister avond de procureur ge?njecteerd met het wedstrijd recept gebruikt met hier en daar en kleine wijziging bij gebrek aan sommige ingredienten.
lekker de spuit er in.
rub gemaakt
en lekker dik er op achteraf misschien iets te dik.
ingepakt in de koelkast wel in een bak tegen het lekken
vanochtend 9.30 ei klaargemaakt en aangestoken met een stukkie apple
het was een mooi stukje van ongeveer 2400 gr van de lokale slager ,die zorg altijd wel voor iets goed als ik er om vraag.
ei bleef perfect tussen de 100 en 110 graden zonder moeite.
bij 64 graden bleef ie een poosje hangen ,de zone.
even aan t kwasten geweest met de glace saus,effe doorlaten rommelen .
strak ingepakt in folie met een scheutje appelsap.
ongeveer half 5 was het op temperatuur 88gaden
nog een uurtje laten liggen sap uit de folie afgetapt en gaan pullen.
was mooi los en niet te vet.
toen de gasten kwamen nog even met bak op de bbq gezet een beetje sap terug gegoten en een beetje appelsap.
gasten vonden het errug lekker.
pulled pork kan je op een broodje doen ,maar vinden het lekker op een wrap met een beetje sla erbij.
had ook nog een tsastikie ( ik schrijf t vast verkeerd) gemaakt ,was een lekker frisse smaak er op.
het was sneller op dan gemaakt,maar dat hoort zo.
hij was lekker ,ik had m alleen wat donkerder van kleur willen hebben ,volgende keer experimenteren we verder misschien eens wat oosters proberen,is zoon nogal gek op.
gister avond de procureur ge?njecteerd met het wedstrijd recept gebruikt met hier en daar en kleine wijziging bij gebrek aan sommige ingredienten.

lekker de spuit er in.

rub gemaakt

en lekker dik er op achteraf misschien iets te dik.

ingepakt in de koelkast wel in een bak tegen het lekken

vanochtend 9.30 ei klaargemaakt en aangestoken met een stukkie apple

het was een mooi stukje van ongeveer 2400 gr van de lokale slager ,die zorg altijd wel voor iets goed als ik er om vraag.

ei bleef perfect tussen de 100 en 110 graden zonder moeite.

bij 64 graden bleef ie een poosje hangen ,de zone.
even aan t kwasten geweest met de glace saus,effe doorlaten rommelen .

strak ingepakt in folie met een scheutje appelsap.
ongeveer half 5 was het op temperatuur 88gaden
nog een uurtje laten liggen sap uit de folie afgetapt en gaan pullen.
was mooi los en niet te vet.

toen de gasten kwamen nog even met bak op de bbq gezet een beetje sap terug gegoten en een beetje appelsap.
gasten vonden het errug lekker.

pulled pork kan je op een broodje doen ,maar vinden het lekker op een wrap met een beetje sla erbij.

had ook nog een tsastikie ( ik schrijf t vast verkeerd) gemaakt ,was een lekker frisse smaak er op.
het was sneller op dan gemaakt,maar dat hoort zo.
hij was lekker ,ik had m alleen wat donkerder van kleur willen hebben ,volgende keer experimenteren we verder misschien eens wat oosters proberen,is zoon nogal gek op.