BasBQ
Beef en Steak

Newbee met een BGE

raymonidas

Vuurmaker
Berichten
66
Hoi,
Vorig jaar een workshop BBQ gekregen voor mijn verjaardag en hem ook gevolgd bij Marcook in Enschede. Ik was 'om' en op MP aan het struinen geweest voor een minimax. Een hele nieuwe gevonden voor een fijn prijsje. Sindsdien gaat wekelijks de fik erin.
Vandaag mn eigenbouw verrijdbare tafel ingewijd. Hij is voor alle 'normale' BGE geschikt en de klonen natuurlijk. Van dikke steigerpijpen en steigerhout. Verschrikkelijk mooi geworden. Als je tenminste van strak industrieel houdt  ;). Nu dus mn eerste pulled aan het bereiden. Pulled chicken. Gisterenmiddag in de marinade gezet en vanmorgen voor dag en dauw eruit om de BBQ aan te steken. Inmiddels al een keer uitgegaan, maar nu regelmatig gaan checken
en bijregelen.

Ben ook aan het kijken naar zo'n geregelde luchttoevoer. Er is hier iemand die ze kant en klaar maakt, maar kan daar niks meer over vinden. Verder zoeken dan maar.
 
Welkom!
Ja die Marco is ??n van die besmettingshaarden van het BBQ-virus
Ben erg benieuwd naar foto's van de tafel!
 
welkom bij dit edele genootschap
 
Raymond, welkom op het BBQ Genootschap!

Nosmo, ook wel Piet, maakt Heatermeters dat is een electronische luchttoevoer.
 
Frits zei:
Raymond, welkom op het BBQ Genootschap!

Nosmo, ook wel Piet, maakt Heatermeters dat is een electronische luchttoevoer.

Zo een electronische regeling zou ik graag willen hebben. Met de pulled chicken was het haast niet te doen om de hele dag de temp op 90 graden te houden. Twee keer uitgegaan en vaak over de 100graden.

Waar kan ik een goeie bestellen? Is dat de Guru?
 
raymonidas zei:
Frits zei:
Raymond, welkom op het BBQ Genootschap!

Nosmo, ook wel Piet, maakt Heatermeters dat is een electronische luchttoevoer.

Zo een electronische regeling zou ik graag willen hebben. Met de pulled chicken was het haast niet te doen om de hele dag de temp op 90 graden te houden. Twee keer uitgegaan en vaak over de 100graden.

Waar kan ik een goeie bestellen? Is dat de Guru? Ik heb gelezen dat Piet ze niet meer leverd dit jaar :-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan