BasBQ
Beef en Steak

Naalden van het ziekenhuis

 
 
 
 

A3aan84

Pitmaster
Berichten
526
Hallo,

Heeft iemand ervaring met vlees injecteren met naalden van het ziekenhuis. M'n vriendin werk daar en kan ze meenemen.(waarvan de datum is verlopen ) Heb gezegd dat ze niet dun moeten zijn maar ze garanderde me dat ze echt dik genoeg zijn voor iets als marinade.

BVD
 
Het voordeel van de injectienaalden die de meesten hier gebruiken is dat de punt dicht is en de vloeistof uit gaatjes aan de zijkant komt.
Met normale naalden heb je grote kans dat het vlees in de naald gaat zitten en zo de naald verstopt. Maar als het toch gratis is zou ik het gewoon proberen!
 
Gewoon proberen!! Pas wel op!!! voor je het weet ben je zelf gemarineerd!! :p
 
is dit niet een beetje link als er een punt afbreekt in je vlees  en een injecteerspuit kost ook niet alles uit mijn hoofd rond de 6 a 7 euro
 
Uit ervaring - lees 25 jaar suikerziekte - kan ik je gerust stellen over het idee dat een naald kan breken in het vlees, als je het normaal injecteert gebeurt er niets, ook niet als je wat stoot of beweegd zal het niet zomaar breken. Wel denk ik dat je de vloeistof die je wil injecteren heel dun moet houden omdat het binnen een mum verstopt raakt.
Persoonlijk denk ik dat het onbegonnen werk is en wat al eerder aangehaald is is dat itt een spuitende die ervoor gemaakt is een ziekenhuis naald alleen uit het puntje spuit en niet uit meerdere zijkanten.

Maar aan de andere kant, het kost je niets dus proberen! :p
 
Ik werk in de binnenvaart. Kom woensdag thuis dus laat het dan wel even weten  :) lees ik in de tussentijd even het forum door voor meer inspiratie en tips. Echt een leuk forum!
 
Je, kan een injectienaald gewoon gebruiken, en uit ervaring weet ik dat er ook zeer dikke naalden zijn.
 
Nou het is gelukt met een naald voor een ruggenprik. Er zit een stopper in die vlees tegenhoud wat de naald in zou kunnen gaan. maar dan moet je telkens de spuit loshalen en en de stopper terug doen. het puntje van de naald in ook al krom dus heb ik die niet gebruikt.

Foto-3RUVI88W-D.jpg


Heb je bekende die werken in het ziekenhuis en heb je geen injecteer naald vraag of ze er een voor je mee nemen.  ;)

vlees injecteren ruggenprik naald
 
A3aan84 zei:
....maar ze garanderde me dat ze echt dik genoeg zijn voor iets als marinade.
Ben wel heel benieuwd in welk ziekenhuis ze dan werkt dat ze dat zo stellig weet...  ???


:D :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan