BasBQ
Beef en Steak

Na een lange rit toch snel even de BBQ aan

 
 

JohanD

Stoker
Berichten
344
Vandaag terug gekomen vanuit Zeeland in het hoge noorden. De hele weg prachtig weer dus de hele weg heb ik me zitten verbijten dat ik een prachtige low&slow sessie had kunnen doen. Thuis gekomen, gelijk de BBQ naar buiten en snel even een varkenshaasje uit de vriezer gehaald. Samen met wat afbakbroodjes en wat Atjar Tjampoer was dit smullen.

DSC00934_zps38eb6999.jpg


DSC00935_zpsad726a9b.jpg
 
ook een snelle bbq kan een lekkere bbq zijn
 
Vergis ik me nou of zie ik frikandellen op de Q liggen?
 
Simpel en heerlijk. +1
 
Die frikadellen.... dat kan echt niet ;)
 
Big-T zei:
Die frikadellen.... dat kan echt niet ;)
Nou de vraag is meer...... Is het lekker? ::)
Er lopen hier wat kids rond die niet altijd zitten te wachten op onze culinaire uitspattingen.  :-\
 
BBQ68 zei:
Lekker hoor, nu nog wat bacon, sate saus en wat zuur en je hebt een heel lekker broodje!  :)

Het zuur zat op het broodje (Atjar Tjampoer) en in plaats van sat?saus hebben we gewoon wat ketchup met kerriepoeder gemengd, heerlijk.
 
Mw. BBQ68 zei:
Big-T zei:
Die frikadellen.... dat kan echt niet ;)
Nou de vraag is meer...... Is het lekker? ::)
Er lopen hier wat kids rond die niet altijd zitten te wachten op onze culinaire uitspattingen.  :-\

Hier ook, de 2 dames houden niet zo van een gekruid stukje vlees (alleen spareribs gaan er zeker in) dus dit is een snelle makkelijke oplossing en ze smullen er van. Het is geen culinair hoogstandje, maar zelf vind ik het ook heerlijk.  ;)
 
Een hoop snelle dingen zijn vaak heel lekker.
 
Heel herkenbaar  Ik wordt ook altijd een beetje chagrijnig als de Q niet aan kan (en dan praat ik niet over het weer  ;D )
 
Terug
Bovenaan Onderaan