Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Richard Soeteman zei:Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees?
Lowietje72 zei:Die buurvrouw van je is zeker zo'n echte Leidse glibber.....
Sander72 zei:verwacht ze nou
echt dat ik die thuis bij haar kom afhalen? Ze moet met hangende pootjes bij me terug komen en zeggen dat het heerlijk eten was en ik in het
vervolg gewoon lekker mijn gang moet gaan! X(
Sander72 zei:Maar het goede nieuws is: begin 2016 komt hun huis te koop, ze gaan verhuizen! Dus wie houdt er van BBQ en komt (liefst met zijn WSM 57)
tegenover ons wonen in Leiderdorp?
Sander72 zei:Maar het goede nieuws is: begin 2016 komt hun huis te koop, ze gaan verhuizen! Dus wie houdt er van BBQ en komt (liefst met zijn WSM 57)
tegenover ons wonen in Leiderdorp?
Jeroen_S zei:Zo dan, hoe heb ik deze gister kunnen missen, die zien er glimmend uit, zullen zeker lekker gesmaakt hebben.
Jeroen_S zei:Zo dan, hoe heb ik deze gister kunnen missen, die zien er glimmend uit, zullen zeker lekker gesmaakt hebben.
Lin zei:Jeroen_S zei:Zo dan, hoe heb ik deze gister kunnen missen, die zien er glimmend uit, zullen zeker lekker gesmaakt hebben.
Je mag ze waarschijnlijk ook proeven in oktober!
Sander72 zei:Zouden we zomaar mee in de prijzen kunnen vallen Jeroen!
Richard Soeteman zei:Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees?
Bob zei:Richard Soeteman zei:Ze zien er top uit. Jammer dat je een charme offensief voor de buurvrouw moest starten. Al eens proberen om te kopen met een lekker stukje vlees?
Gelezen met een dirty mind is dit best een gewaagde opmerking