Beef en Steak

Morgen mijn nieuwe aanwinst halen waar moet ik op letten "help"

carnivoor

Tondelzoeker
Ik zou een "el cheapo" aanschaffen tot vandaag een joe's Oklahoma smoker aangeboden werd op marktplaats en fanatiek begon te bieden en ben tot een over??nstemming met de koper gekomen. Maar nou speelt de onervarenheid op doe ik hier goed aan of word het een verkeerde koop. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring en kennis over deze smoker.
5498feb1571c59c58437a7300ec90fa0.jpg

Dit is haar er viel mij op dat er donkere plekken rond de klep zit mag dat? Dit heb ik wel gelezen over de goedkopere types met dunnere wand dikte. Dit is een 6mm wand dikte (dat is een + punt) het rooster en lek bak zijn opnieuw vervaardigd uit rvs dit klinkt goed. De kleur is zilver wat voor verf is gebruikt weet ik niet maakt dit uit? Waar moet ik nog meer opletten???

Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis

Die donkere plekken langs de klep is van het "lekken" van rook, als deze Oklahoma zwart was geweest had je dat niet gezien.
Als de wanddikte 6 mm is heb je tenminste wel een mooie stevige te pakken!
Lijk mij er goed uit te zien, hoop voor je dat je er weinig voor hoeft te betalen (omdat dat altijd lekker is B-) )

Niet twijfelen en gewoon lekker genieten van dit fantastische nieuwe avontuur!

Niet te veel over twijfelen! wat Rene al zegt die zwarte vlekken zijn van het lekken van rook. Op een zwarte ondergrond had je dit inderdaad niet gezien. Ophalen en genieten......

En anders neem ik hem wel van je over voor 25 euro =))

Welkom bij de club, deze ziet er prima uit.

Bedankt Iedereen hij staat en heeft natuurlijk al ??n ronde mee gedraaid.
Dit ging goed iets wat rook langs het Luik van de grill kamer. Dat hadden we al gezien op de foto. Maar ik kreeg van de aardige meneer waar ik hem van gekocht heb een speciale glaswol tape mee net er even tussen geplakt ziet er goed uit. En ik denk dat dit een stuk helpt. Ik kwam er ook achter dat het vet niet naar het emmertje loopt maar de vuurkamer. Dit heb ik verholpen door de poten goed te stellen. Nou ben ik alleen nog op zoek naar een convection/tuning plate voor deze 16" Joe maar zag maar ??n adres waar zij hem niet op voorraad hebben in Nederland iemand een tip
dde79fec769c61d009668a492fa4a4f4.jpg
91dfad4964511f414171367784c49b53.jpg
cc134114ec0ddeb93a45841b19bead1d.jpg
ff2372981ed492500f0f4164198b8747.jpg

Dit is een top apparaat. Zeker een goeie koop geweest!

Ik vind 'm werkelijk prachtig!

Voor wat betreft de tuning Plate : http://link.marktplaats.nl/m925144055

Bedankt Gerard777 dat is die ik ook had gevonden helaas niet meer op voorraad. Zal ze morgen is bellen.

carnivoor zei:
Bedankt Gerard777 dat is die ik ook had gevonden helaas niet meer op voorraad. Zal ze morgen is bellen.

Die maken ze evt voor je op maat. Ook voor kolenmantjes het juiste adres.

Terug
Bovenaan Onderaan