Ik zou een "el cheapo" aanschaffen tot vandaag een joe's Oklahoma smoker aangeboden werd op marktplaats en fanatiek begon te bieden en ben tot een over??nstemming met de koper gekomen. Maar nou speelt de onervarenheid op doe ik hier goed aan of word het een verkeerde koop. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring en kennis over deze smoker.
Dit is haar er viel mij op dat er donkere plekken rond de klep zit mag dat? Dit heb ik wel gelezen over de goedkopere types met dunnere wand dikte. Dit is een 6mm wand dikte (dat is een + punt) het rooster en lek bak zijn opnieuw vervaardigd uit rvs dit klinkt goed. De kleur is zilver wat voor verf is gebruikt weet ik niet maakt dit uit? Waar moet ik nog meer opletten???
Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis
Dit is haar er viel mij op dat er donkere plekken rond de klep zit mag dat? Dit heb ik wel gelezen over de goedkopere types met dunnere wand dikte. Dit is een 6mm wand dikte (dat is een + punt) het rooster en lek bak zijn opnieuw vervaardigd uit rvs dit klinkt goed. De kleur is zilver wat voor verf is gebruikt weet ik niet maakt dit uit? Waar moet ik nog meer opletten???
Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis