Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, daar zit je dan midden in de nacht, HELLUP!!!! Ik kreeg de zenuwen al toen ik het net las! Gelukkig lijkt het erop dat het allemaal toch nog goed is gekomen en heb je zo je knorretje te pakken. En welverdiend ook.
Soms moet je even stress hebben, dan smaakt het je straks des te beter! Ik ben benieuwd naar je eind foto's en de reacties die je krijgt op je creatie!
Zo - ik heb het advies van Nosmo opgevolgd. De pork ligt ingepakt op de primo welke op 80 graden vrolijk verder pruttelt.
Ik ga hem dadelijk pullen.
Na het pullen: Zal ik er dan nog was saus doorheen doen? Ik heb nog Ciderazijn saus over, maar ben een beetje huiverig omdat dit zure ook al door de witte koolsalade zit. Of ik kan er natuurlijk ook wat Sweet Baby Rays doorheen doen.
Wat zouden jullie doen?
En daarna. Na het pullen direct eten of even af laten koelen?
En dan maar Pullen... - Kijk ook naar de mooie smoke-ring.
En pullen...
Het resultaat!
Conclusie:
Super trots op mijn eerste pulled pork!
Wat ontzettend lekker! -
Als een van de weinige gerechten op de straat BBQ helemaal op gegaan. We hadden met de overige resten zo veel over dat we nog 3 straten eten hadden kunnen geven. Iedereen vond hem heerlijk!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Met nog een geweldig compliment aan de Primo. Die houdt het dus gewoon op een halve firebox makkelijk een 20-25 uur vol. Daar hoef je totaal geen moeite voor te doen. Wat een pracht BBQ is dat!
Verbeterpunten:
Volgende keer gewoon niet zo moeilijk doen en de indicatie van 2-2,5 uur per pond te harte nemen. Nu heb ik me liggen te stressen in bed en veel te weinig slaap gehad... Verder: De korte methode eens proberen. Maar de langer methode is al SUPER goed bevallen!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.