BasBQ
Beef en Steak

MOINK Rolls

 
 

christiansiegers

Kooltjesharker
Berichten
120
Hier ga ik verder geen worden aan vuil maken :)

2015-02-20-20.16.13.jpg

2015-02-20-20.19.19.jpg

2015-02-20-20.26.03.jpg

2015-02-20-20.32.08.jpg

2015-02-20-20.33.06.jpg

2015-02-20-20.33.12.jpg

2015-02-21-16.23.14.jpg

2015-02-21-16.52.26.jpg

2015-02-21-17.04.26.jpg

2015-02-21-17.10.301.jpg

 
ik zag ze ook al voorbij komen, ziet er heerlijk uit, je kan er ook prima mee vari?ren
 
Ik zag ze al voorbij komen. Ze zien er heerlijk uit!
Maar om ze nu MOINK Rolls te noemen snap ik niet helemaal. Naar mijn mening hoort MOINK bij balls en niet bij rolls. En ook de ingredienten zijn niet overeenkomstig. Ik zou het eerder een fatty variatie noemen... Maar What's in a name...
Als het maar lekker was en dat lijkt er wel op!
 
Lin zei:
Ik zag ze al voorbij komen. Ze zien er heerlijk uit!
Maar om ze nu MOINK Rolls te noemen snap ik niet helemaal. Naar mijn mening hoort MOINK bij balls en niet bij rolls. En ook de ingredienten zijn niet overeenkomstig. Ik zou het eerder een fatty variatie noemen... Maar What's in a name...
Als het maar lekker was en dat lijkt er wel op!

ga ze maar maken, dat zeg je alleen maar jammie. Het rook zo goed dat ik bijna zo'n complete rol in 1x naar binnen wilde schuiven
 
christiansiegers zei:
Lin zei:
Ik zag ze al voorbij komen. Ze zien er heerlijk uit!
Maar om ze nu MOINK Rolls te noemen snap ik niet helemaal. Naar mijn mening hoort MOINK bij balls en niet bij rolls. En ook de ingredienten zijn niet overeenkomstig. Ik zou het eerder een fatty variatie noemen... Maar What's in a name...
Als het maar lekker was en dat lijkt er wel op!

ga ze maar maken, dat zeg je alleen maar jammie. Het rook zo goed dat ik bijna zo'n complete rol in 1x naar binnen wilde schuiven

Haha ik zet ze op mijn TODO!
 
Wauwwww... Kwijl, kwijl... Staat genoteerd.
Bedankt voor het delen
 
Is er een linkje mbt temperatuur en duur van Queen?
 
Mooi snackie zeg!
 
Lekker en dat rollen in de gebakken uitjes en nacho chips lijkt mij heerlijk!!
 
Mooie foto's van een heerlijke creatie , bedankt voor de inspiratie !!!!
 
Zag ze al langskomen via verschillende kanalen. En ben het met Lin eens heeft idd niets met MOINK te maken. Stuffed Fatty ok, maar MOINK nope. Laten we wel het beestje bij de goede naam noemen ;)
 
Geen MOINK rol, maar doe mij er toch maar een :D
 
Ziet er goed uit, zo'n  FAOINK  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan