Zaterdag heb ik een feestje en wil ik voor het diner meerdere hapjes maken. Op het lijstje staan MOINK balls, See Turtle Eggs en Bobby Flays Salmon. Ik heb slechts 1 BGE en 1 OTG ter beschikking. Om alles toch een beetje gelijktijdig klaar te hebben (het moet een soort buffet worden), wil ik de MOINKS en Turtle Eggs vooraf maken en weer opwarmen. Een soort van mis en place dus. Dit omdat de zalm vers gemaakt zal moeten worden en op een veel hogere temperatuur dan de balletjes.
Nu ben ik benieuwd hoe ik dat het beste doe. De balletjes in de voorbereiding verwerken naar een eindproduct en deze vervolgens alleen opwarmen, of MOINKS bijvoorbeeld nog niet door de saus halen en de Turtle Eggs een kwartiertje te kort laten liggen? Nadeel is dan dat het gehakt nog 15-30 minuten moet nadat de zalm al op tafel staat.
Hoe pakken jullie dit soort logistieke vraagstukken aan? En hoe doe ik het in dit specifieke geval?
Nu ben ik benieuwd hoe ik dat het beste doe. De balletjes in de voorbereiding verwerken naar een eindproduct en deze vervolgens alleen opwarmen, of MOINKS bijvoorbeeld nog niet door de saus halen en de Turtle Eggs een kwartiertje te kort laten liggen? Nadeel is dan dat het gehakt nog 15-30 minuten moet nadat de zalm al op tafel staat.
Hoe pakken jullie dit soort logistieke vraagstukken aan? En hoe doe ik het in dit specifieke geval?