Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
area zei:Beste Niels,
Ik zie dat je afgestapt bent van de m6 dopmoeren voor de ophanging van de roosters.
Waarom Heb je hier van af gezien? En hoe lang zijn de m6 boutjes nu?
Gr Wout
nielss055 zei:Even een update.
In de tussentijd nog 2 upgrades toegevoegd.
Ik heb een kunstofhendel (de originele van Weber) toegevoegd aan de bovenste luchtschuif, omdat deze toch heter werd dan verwacht.
Ook raakte de onderste luchtschuiven soms verstopt door de as bij lange sessies. Dit heb ik opgelost door een blik in te korten en daar luchtgaten in te boren.
Dit blik zet ik op de luchtgaten.
De oplossing met het blik wil ik nog vervangen door iets netters en er staat nog een kolenring op de planning.
Verder werkt de mini WSM geweldig. Geen valse lucht, dooft binnen drie kwartier na het dichtzetten van de luchtschuiven, goed regelbaar en een laag brandstofverbruik.
Het apparaat staat bijna wekelijks aan en ik ben er erg blij mee. Zelfs wanneer hij in de toekomst een grote broer krijgt (een 47 of 57 WSM) zal deze zeker in gebruik blijven voor kleine sessies.
nielss055 zei:En nog een upgrade. Een kolenring met een diameter van 26cm en 10cm hoog van geperforeerd RVS. Gemaakt doot forumlid Solexfrank. Frank, hartstikke bedankt! Erg mooi geworden.
Geen idee, ik heb hem nog niet gebruikt. Leg jij een snake in een WSM? Het origineel heeft ook een kolenring, dus ik verwacht veel goeds.Adrie zei:nielss055 zei:En nog een upgrade. Een kolenring met een diameter van 26cm en 10cm hoog van geperforeerd RVS. Gemaakt doot forumlid Solexfrank. Frank, hartstikke bedankt! Erg mooi geworden.
Nice! werkt dat een beetje met die ring? Ik leg zelf vaak een snake, dus dan lijkt het me wat minder handig, maar hoe bevalt tie?