De Bastard Compact tot Black friday nu voor 249 bij HarlemBBQ: https://www.harlembbq.nl/products/the-bastard-basic-compact-le
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Black Friday staat zo weer voor de deurDie laatste heb ik gemist . Op dit moment nog steeds vooral de WGA. En ja toch merk ik dat het met indirect werken niet altijd even handig is. Ene kant wordt dan veel warmer dan de ander of hij schommelt wat in temp. Ik blijf hem zeker gebruiken, want ik vind het een top apparaat, maar ben toch nog steeds stiekem op zoek naar een mini kamado. Maar net als met de large zijn de meningen over merken verdeeld.
Ja, maar dan moet ik nog weten welke van alle merken . KJ, Bastard, mini max of gwn een goedkoop C-merk. Ze zijn stiekem allemaal niet echt portable omdat ze wel wat wegen, maar toch wil ik graag dat hij wel enigsins te verplaatsen is en mee te nemen.Black Friday staat zo weer voor de deur
Ik zou zelf voor de KJ gaan. Garantie is prima in orde en qua prijs is die nog redelijk te doen. Het onderstel is wel iets minder mooi.Ja, maar dan moet ik nog weten welke van alle merken . KJ, Bastard, mini max of gwn een goedkoop C-merk. Ze zijn stiekem allemaal niet echt portable omdat ze wel wat wegen, maar toch wil ik graag dat hij wel enigsins te verplaatsen is en mee te nemen.
Nog even tijd dus om opnieuw te verdiepen.
Beetje laat, maar het onderstel van de BGE Medium past perfect voor de KJJ. Ik gebruik het zelf ook.Ik zou zelf voor de KJ gaan. Garantie is prima in orde en qua prijs is die nog redelijk te doen. Het onderstel is wel iets minder mooi.