BasBQ
Beef en Steak

Mijn nieuwe stekkie

Arno631

Tondelzoeker
Berichten
18
Ook bezig gegaan met mijn nieuwe stekkie, onder de overkapping, voor de Kamado Joe, Kettle Joe.

nog schuren en evt bijwerken, en dan in de olie zetten.
zit te denken aan lijn(zaad)olie, of is er een olie wat ik beter kan gebruiken ?

Heb zuidamerikaans hardhout gebruikt, super kunnen verwerken, en wil altijd wat anders dan anderen.

0A2F4621-AA92-4DA1-B0B7-F4C082F4F795.jpeg
 
Hout gekocht van een handelaar in Gramsbergen (overijssel) adverteert met restpartijen hout op marktplaats.
Hij heeft vaak mooie partijen te koop.
 
Heel gaaf gemaakt!
 
Zeer netjes gemaakt (Geen schroeven in zicht )
Is over nagedacht 👌🏻.
En mooi hout , veel plezier er mee .
 
Zeer netjes gemaakt (Geen schroeven in zicht )
Is over nagedacht 👌🏻.
En mooi hout , veel plezier er mee .
Klopt, geen schroeven in zicht. Alles gelijmd, met lamello’s in elkaar gezet, en wat geschroefd is, is dus niet zichtbaar geschroefd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Knap werk. Ga je veel plezier aan beleven.
 
Klopt, geen schroeven in zicht. Alles gelijmd, met lamello’s in elkaar gezet, en wat geschroefd is, is dus niet zichtbaar geschroefd.
Dat is mooi werken met lamello's.
Gebruik ze zelf ook heel vaak.
 
Dat ziet er netjes uit! Veel plezier ervan tijdens het gebruik. Ga je het hout ergens mee behandelen of laat je de weersomstandigheden dat doen?
 
Dat ziet er netjes uit! Veel plezier ervan tijdens het gebruik. Ga je het hout ergens mee behandelen of laat je de weersomstandigheden dat doen?
Word in de lijnolie gezet. Eerst nog wat schuurwerk, en zwarte tegel inplakken waar de kettle joe kan staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: kale
Ik heb voor mijn buitenkeuken woca olie gebruikt.
Die verkopen ook in diverse kleurtinten.
Ook gebruik ik hun onderhoud product, blijft het hout mooi van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan