Beef en Steak

mijn nieuwe bakplaat

blefke

Stoker
Niet een echte bbq, maar ben er toch heel blij mee... Binnenkort ga ik beginnen met het maken van een nieuwe buitenkeuken en daar gaat die mooi inpassen naast de webertjes

Schermafbeelding 2025-06-01 om 22.43.41.png

Lekker om te hebben. Ik heb op m’n gasser ook een zware gietijzeren plaat, gaan gewoon de eieren en spek op 😋. Ga je veel plezier van hebben.

Laatst bewerkt:
Zoveel wat je hiermee kan maken wat beter gaat als op het rooster:

-Warme beenham
-Warm vlees (fricandeau)
-Smashburgers
-Gebakken mosseltjes
-Gebakken garnaaltjes
-Sliptong
-Gesneden groentes bakken

Een mooi ding!

Niet een echte bbq, maar ben er toch heel blij mee... Binnenkort ga ik beginnen met het maken van een nieuwe buitenkeuken en daar gaat die mooi inpassen naast de webertjes

Bekijk bijlage 76893
Heb de zelfde op het werk staan. prima ding , komt geregeld wat lekkers vanaf 😋.

Lekker om te hebben. Ik heb op m’n gasser ook een zware gietijzeren plaat, gaan gewoon de eieren en spek op 😋. Ga je veel plezier van hebben.
Afgelopen vrijdag als eerste 2 eitjes op gebakken hahaha, kon niet wachten om dat ding uit te proberen...

• Leuk
Waarderingen: A3N
Ik heb vorig weekend 200 frikandellen en 150 hamburgers gebakken op zulk een bakplaat.
Bezig geweest van 13u tot 18u.
Was voor een benefiet feestje.
Top bakplaat.

Daar ga je een hoop lol aan beleven, ik heb er geen plek meer voor helaas.

Ik heb vorig weekend 200 frikandellen en 150 hamburgers gebakken op zulk een bakplaat.
Top bakplaat.
Klinkt bijna als werk 😁.

Top bakplaat.
Klinkt als 'aankomend weekend' het is weer de tijd......

Dit is iets wat ik sterk overweeg van ook te kopen, aangezien wij bijna wekelijks smash burgers eten :) En scheelt em toch een hoop gedoe met kolen en ook qua kostprijs

Terug
Bovenaan Onderaan