Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de zelfde op het werk staan. prima ding , komt geregeld wat lekkers vanafNiet een echte bbq, maar ben er toch heel blij mee... Binnenkort ga ik beginnen met het maken van een nieuwe buitenkeuken en daar gaat die mooi inpassen naast de webertjes
Bekijk bijlage 76893
Vandaag rvs kokerprofiel gehaald en het hout besteld voor het afdakje....Gaaf ding! Zal vast niet misstaan in de buitenkeuken.
Afgelopen vrijdag als eerste 2 eitjes op gebakken hahaha, kon niet wachten om dat ding uit te proberen...Lekker om te hebben. Ik heb op m’n gasser ook een zware gietijzeren plaat, gaan gewoon de eieren en spek op. Ga je veel plezier van hebben.
Klinkt bijna als werkIk heb vorig weekend 200 frikandellen en 150 hamburgers gebakken op zulk een bakplaat.
Bezig geweest van 13u tot 18u.
Was voor een benefiet feestje.
Top bakplaat.
Klinkt als 'aankomend weekend' het is weer de tijd......Ik heb vorig weekend 200 frikandellen en 150 hamburgers gebakken op zulk een bakplaat.
Bezig geweest van 13u tot 18u.
Was voor een benefiet feestje.
Top bakplaat.
Smash burgers gaat echt top met die plaat.Dit is iets wat ik sterk overweeg van ook te kopen, aangezien wij bijna wekelijks smash burgers etenEn scheelt em toch een hoop gedoe met kolen en ook qua kostprijs