BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Wow! Mooi zeg!!
 
dat ziet er goed uit, een genot om aan te werken
 
Dat is een knap stukje vakwerk! Mag je trots op zijn.
 
Dat is veels te mooi voor buiten te zetten, stukje vakwerk :)
als ik zoiets had en ik moest hem gebruiken werd hij helemaal ingepakt met folie zodat er geen vetvlekken op kwamen :D
 
Wow, dat is inderdaad een hele luxe geworden.
Staat je ei nou op kleine keramieke pootjes?
 
Wauw! Wat een prachtige tafel! Zelf bedacht? En uit je hoofd gedaan of heb je hier ook een tekening van?
 
Ja, het ei staat op keramiek pootjes op een plaat hardsteen die verzonken is in het blad.
e.e.a. is gerealiseerd met hulp van Nico van het BBQpaleis in Cuijk. Het basisidee voor deze tafel staat in het BBQ paleis en deze is aangepast op mijn persoonlijke wensen qua afmetingen en uitvoering met hardsteen. daarna zelf geschilderd en voorzien van handgrepen. In de lade is ruimte genoeg voor pizzaplaat,platesetter en gereedschap.
 
Ik had al van Nico gehoord dat hij bezig was met een tafel voor een eitje, wist alleen niet dat het zo'n mooie zou worden.
 
Hij is natuurlijk pas echt mooi geworden door het schilderwerk en de handgrepen . ;D :p
 
vind ik ook Wim, je moet jezelf kietelen, een ander doet het (bijna) niet  :)
 
hij is natuurlijk niet alleen mooi maar vooral erg praktisch om te gebruiken, zeker in vergelijking met de BGE tafel.
Werkruimte aan 2 zijden, goede werkhoogte van ca. 90 cm en inklapbaar zodat hij ongebruikt niet te veel ruimte inneemt.
 
Heb je er ook een afdekzeil bij, of staat hij altijd droog?
 
nog geen dekzeil erbij omdat hij op dit moment droog kan staan.
Als iemand ons huidige stulpje wil kopen dan verhuisd hij naar een balkon en laat ik nog een zeil maken.
hij kan trouwens ook gewoon buiten staan, volledig eikenhout en goed geverfd.
 
Een heel erg mooie tafel Wim!
Ben overigens nog steeds heel erg blij met de WSM die ik van je heb overgenomen!
 
Was zondag op pad met een vriend die een slijterij heeft. Vroeg hem of hij niet ergens aan (delen van) een wijnvat kon komen.
Geen probleem, hij had nog wat duigen liggen die hij gebruikte om in de haard op te stoken.
Mocht ik meenemen om als rookhout te gaan gebruiken.
Heb ze inmiddels in stukken gezaagd. Ik kan voorlopig voort, ruim 9 kilo eiken van dit wijnvat!
[
20121016_173917_zpse8ebc467.jpg
]
 
dat gaat een hele lekkere smaak geven aan je vlees
 
Terug
Bovenaan Onderaan