BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

f71fa7eb.jpg
 
Ik heb het al eerder gezegd, zoooooo jammer dat je niet gewoon de snellere oranje hebt gekocht ;)
 
Voor low & SLOW ;)
 
Ik vind dit eerlijk gezegd de allermooiste die er is. Hij ziet er stoer uit. Maar omdat ik meer van kwaliteit dan van de looks ben en dus de snelste wilde, heb ik zelf een rode gekocht...
 
LOL
 
Ik wil nog steeds een paarse, die schijnen er ook te zijn, lijkt me keigaaf! En die is misschien wel het snelst van allemaal. Als ik eraf blijf in ieder geval.....;)
 
Ik heb er gisteren 1 op eBay besteld,een rode . Als het goed is hebben ze nog groene en roze.?50 incl.verzenden
 
Mike v R zei:
Ik heb er gisteren 1 op eBay besteld,een rode . Als het goed is hebben ze nog groene en roze.?50 incl.verzenden
Dit soort dingen moet je me niet vertellen Mike.... ik ben al zo hebberig! Is het niet binnenkort moederdag of zo? Pasen/Pinksteren.? Een dag waarop ik cadeautjes mag krijgen? Ik heb mezelf vandaag al een cursus bij Reitse cadeau gedaan ?n 5 dozen Flamy's, en het is pas de eerste van de maand....;)
 
vertel Mike, waar waar waar  :)
 
Wat is dat spul rechts Frits, in dat bruine papier? De rest kan ik wel thuisbrengen ;)
 
Dat is Stevia, een suikervervanger. 400 keer zoeter dan suiker maar geen calorie?n ;). Voor de rest is het mosterd poeder, sechuan peper en lange peper
 
Terug
Bovenaan Onderaan