Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Nou, ik heb het voor elkaar. Verkering is eindelijk, eindelijk zover dat hij een aanschaf he-le-maal BELACHELIJK vind....
2e WGA? Nou vooruit, hetzalwel. Thai stove? Tuurlijk meid, wat jij wil. 47 eruit, 57 erin, ja hoor, ga je gang. 57 eruit, BGE erin? VOORAL doen!
Maar wat is the straw that broke the camels back???? Waardoor hij me bijna wil laten opnemen, in zo'n hotel, met van die afgesloten kamers, waar je een shirt aan moet, met van die mouwen die dan op je rug worden vastgeknoopt?
Dit!

a1e1d83ae5acb1ac019d93bf0d726147.jpg

Maar hij kan de boom in, ik heb hem al een keer gebruikt, en vanavond doe ik dat weer. Toplampie, toplicht. 4,99 hatsjikkiedee!
( O, het is per ongeluk ook nog een mooie foto, al zeg ik het zelf. Iphone, een betere is er niet ;) )

Ik geef Ruud helemaal gelijk ;)

mooi en handig lampje hoor

Ruud heeft helemaal geen verstand van lampjes blijkbaar  ???
Idd een mooi lampje hoor. (gaat helemaal goedkomen vanavond :) )

Mac

Leuk hoor zo'n strap on (lichtje) ;D

Ik lach heel hard Bert, hou op! Nu kan ik dus nooit meer dat lampje zomaar op mijn hoofd zetten, bedankt weer!

Hahahahahaha

Mooi lampje Dominique!

Lampje op je helm, overalletje en laarzen aan, dan kun je mooi je eigen kolen gaan delven.

2354181.gif

Ja, als ik dan toch voor joker loop, kan ik er beter nog een kooltje uit slaan... ;)
En die laarzen heb ik ook al. Ik was toch ooit zo'n frivool type, moet je me nu zien staan. Te erg voor woorden.... ???

Waar heb je dat mooie lampje eigenlijk vandaan? Voor 4,99 wil ik er eigenlijk ook wel een voor op m'n werk, dan heb ik zicht en toch m'n handen vrij.

Bij een winkel, hij heet So Low of zoiets. In Rotterdam. Maar toen ik van de week naar Zoon reed zag ik die winkel ook in de Boogaart ( Rijswijk) dus misschien is het een landelijke keten?
http://www.so-low.nl/
Ja, het is dus een keten. Ik kende het niet.

Wat Mac vergeet te vertellen is dat hij ook altijd met zo'n lampje rondloopt ;D
Maar het is een heel mooi lampje ;D, je verkering went er vanzelf aan :-\

Lekker stuk vlees  :D

Boel0037 zei:
Boel0037 zei:
Lekker stuk vlees  :D

Haha verkeerde reactie zat nog ergens halverwege te lezen....
En ik maar denken dat ik de enige chaoot hier ben.... ;)
(Ga ik eerst nog teruglezen, " heb ik ergens iets over vlees gezegd?" Whoehaa! )

mooi lampje, maar eens kijken of ze die hier ook hebben.

ik vind het bijzonder dat je ega geen moeite heeft met een BGE van EUR 1000 +, maar wel met een lampje van EUR 4,95 :P

Big-T zei:
ik vind het bijzonder dat je ega geen moeite heeft met een BGE van EUR 1000 +, maar wel met een lampje van EUR 4,95 :P
Van het Ei zag hij duidelijk de meerwaarde Tom, en nee dat is geen grap.... Ik was ook echt verbaasd over zijn reactie, de mafketel. Maar ik vond het dan weer wel hysterisch grappig!

Lerxst zei:
Nu nog een mooie foto van Domi met lampje in actie !
:D :D :D
Ruud heeft er gisteren een gemaakt, met zijn Ipad, die was gelukkig zo slecht dat hij hem eraf heeft gegooid. Ik zuchtte van opluchting, dat snap jij wel.

Terug
Bovenaan Onderaan