BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Na een jaar lang lopen klooien met een waardeloos Lid?l sous vide kloon mijn verjaardagsgeld maar bij elkaar gesprokkeld en een anova 2nd. generation WiFi  besteld vandaag. Hopelijk gauw binnen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
BartG zei:
De chinees is ook gepasseerd. Alleen niet gemerkt dat de silicone want enkel per stuk was. De silicone want al eens getest maar een gloeiend hete DO hou je niet lang vast. Toch in feite gekocht voor de PP. De andere wanten zien er toch degelijk uit zouden snijbestendig zijn en bestand tot 250 graden.

05f9e5284c8920e944942d33b0e75993.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leuk die handschoenen. Ik had er 1 gekocht van BGE, maar die vent van mij kan er niet in met z'n handen. Zijn al die handschoenen 1 maat.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
motormuis zei:
BartG zei:
De chinees is ook gepasseerd. Alleen niet gemerkt dat de silicone want enkel per stuk was. De silicone want al eens getest maar een gloeiend hete DO hou je niet lang vast. Toch in feite gekocht voor de PP. De andere wanten zien er toch degelijk uit zouden snijbestendig zijn en bestand tot 250 graden.

05f9e5284c8920e944942d33b0e75993.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Leuk die handschoenen. Ik had er 1 gekocht van BGE, maar die vent van mij kan er niet in met z'n handen. Zijn al die handschoenen 1 maat.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Als je het op die silicone handschoen hebt (en ook de andere) ik heb normaal een grote L of een kleine XL (EU handschoenmaat 9 a 10) ik kan er vlot in en uit en eerlijk die handschoenen zijn zeer elastisch.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
motormuis zei:
Hij heeft normaal maat 12. En die plastic weggooi dingen xxxl


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Tja, met alle respect maar bij ons noemen ze dat kolenschoppen

Dan begrijp ik dat die handschoenen te klein zijn. Zal niet evident zijn om dergelijk grote handschoenen te vinden. Misschien lashandschoenen ? Maar of je deze standaard in dergelijke maat gaat vinden ? Denk dat jullie al een probleem hebben om nitriel handschoenen in die maat te vinden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ben benieuwd naar je resultaten. Op welke Q gebruik je ze?
 
Net even bij de appelboer langs geweest en voor een klein bedragje toch aardig wat 2 jaar gedroogd appelhout mee gekregen. Ik ben er blij mee!


thumb.php

 
Koffertje voor Mn meters
86ecd6fe5d91bbe294b78baceb320eaa.jpg

4254589036ab8e4bb831f29eaf98d4d4.jpg
 
Oei, mooi koffertje
 
SilverFox zei:
Oei, mooi koffertje

Hele mooie koffer. Heb em even gegoogled, begrijp ik nu dat je hem in de schuur kan plaatsen en dat de inhoud dan droog blijft?
 
Das wel de bedoeling!
 
Daar passen nog wel een paar messen bij!
 


Zo weer een klein beetje briketten besteld en nog wat ander spul  :p , als je toch moet bestellen  ;) morgen komt het
Belangrijkste nieuw vlees , zie nu bijna de bodem van de vriezer

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan