Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ginko zei:
Daar gaan we hele leuke dingen mee doen
BartG zei:De chinees is ook gepasseerd. Alleen niet gemerkt dat de silicone want enkel per stuk was. De silicone want al eens getest maar een gloeiend hete DO hou je niet lang vast. Toch in feite gekocht voor de PP. De andere wanten zien er toch degelijk uit zouden snijbestendig zijn en bestand tot 250 graden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als je het op die silicone handschoen hebt (en ook de andere) ik heb normaal een grote L of een kleine XL (EU handschoenmaat 9 a 10) ik kan er vlot in en uit en eerlijk die handschoenen zijn zeer elastisch.motormuis zei:BartG zei:De chinees is ook gepasseerd. Alleen niet gemerkt dat de silicone want enkel per stuk was. De silicone want al eens getest maar een gloeiend hete DO hou je niet lang vast. Toch in feite gekocht voor de PP. De andere wanten zien er toch degelijk uit zouden snijbestendig zijn en bestand tot 250 graden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Leuk die handschoenen. Ik had er 1 gekocht van BGE, maar die vent van mij kan er niet in met z'n handen. Zijn al die handschoenen 1 maat.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Tja, met alle respect maar bij ons noemen ze dat kolenschoppenmotormuis zei:Hij heeft normaal maat 12. En die plastic weggooi dingen xxxl
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk