BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

SilverFox zei:
Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij :D

? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-
 
iquse75 zei:
SilverFox zei:
Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij :D

? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-
Maar in de terlanco webshop gaat de kokos per 10 zakken en de houtskool per 5...
Als je het daar ophaalt kan het dan wel anders?
 
dennis zei:
iquse75 zei:
SilverFox zei:
Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij :D

? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-
Maar in de terlanco webshop gaat de kokos per 10 zakken en de houtskool per 5...
Als je het daar ophaalt kan het dan wel anders?

Yes, bij afhalen kun je gewoon per zak afnemen en heb je geen afnameverplichting van 10 zakken oid.
 
Nice! Heb dezelfde een maand geleden van de vrouw gekregen, bevalt top! (Nog niet op me weber getest, maar al wel op me ei :D ) Veel plezier!
 
iquse75 zei:
SilverFox zei:
Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij :D

? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-

Ik ben gestopt met kijken naar de prijs van div soorten.

Sinds vorig jaar heb ik dammers houtskool.
En die bevalt goed en ik weet wat ik eraan heb.

Tevens gebruikte ik Flamy cocos wat ik perfect vindt, alleen Flamy is wel eens lastig verkrijgbaar.
Ben overgestapt naar eco-Logic cocos briketten.

door 1 soort te gebruiken weet ik redelijk goed waar ik aantoe ben en wat ik kan verwachten.
Dat bevalt mij het beste
 
Hermanusb zei:
iquse75 zei:
SilverFox zei:
Die gele zag ik vandaag bij de Intratuin in Enschede. Peko 10kg.. 27 euro zoveel.... Goed, voor dat geld geen peko voor mij :D

? 27,- is stevig aan de prijs, ik betaal voor 10kg kokos ? 10,50 en voor de gele zak iets van ? 20,-

Ik ben gestopt met kijken naar de prijs van div soorten.

Sinds vorig jaar heb ik dammers houtskool.
En die bevalt goed en ik weet wat ik eraan heb.

Tevens gebruikte ik Flamy cocos wat ik perfect vindt, alleen Flamy is wel eens lastig verkrijgbaar.
Ben overgestapt naar eco-Logic cocos briketten.

door 1 soort te gebruiken weet ik redelijk goed waar ik aantoe ben en wat ik kan verwachten.
Dat bevalt mij het beste

Helemaal eens Hermanus, ik gebruik al jaren dezelfde briketten en weet ondertussen precies hoe en wat.
 
Zojuist binnengekregen. Mijn Dutch Oven (Camp Chef dekluxe) van Vuur & Rook.
Zoals te doen gebruikelijk zitten er weer een heleboel leuke spulletjes bij. (briketten (10 kg, barbecue magazine 2016, BBQ saus, aanmaakblokjes, snoepjes) En ik begreep al niet waarom het pakket zo zwaar was.
Perfect verpakt en snel geleverd. Kortom een tevreden klant.


overzicht


Zo wordt bestellen wel heel erg aantrekkelijk. (geen belang, maar een tevreden klant)
 
Gisteren deze opgehaald voor naast de Large Basterd :) Eens kijken hoe het gaat bevallen, hij wordt stiekem al een beetje geclaimd door mijn vrouw....

GvJ8mDf.jpg


14", komt volgens mij overeen met een MiniMax, lig stukje groter dan de small versies :)
 
Vandaag bij Tuincentrum De Bosrand het door jackm apart gelegd rvs GBS rooster opgehaald. En toen had hij ook nog gewoon 47cm rvs roosters van Weber in de winkel! En dat met 10% korting!
d5f5b45b0d7262431205e83b6474a704.jpg


Vervolgens kwamen we Jack zelf ook nog tegen in de winkel. Leuk kennis maken met een medegenootschapslid. En dan vergeet ik helemaal Bryanb kersvers genootschapslid en ook werkzaam bij tc De Bosrand en onwijs behulpzaam.
 
RKD zei:
Gisteren deze opgehaald voor naast de Large Basterd :) Eens kijken hoe het gaat bevallen, hij wordt stiekem al een beetje geclaimd door mijn vrouw....

GvJ8mDf.jpg


14", komt volgens mij overeen met een MiniMax, lig stukje groter dan de small versies :)
Waar gekocht en welk merk? Geen mini Auplex?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
Vandaag Q servies opgehaald....
5e8b1b9b4548863579b0a22139bbc49f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 
De nieuwe aanwinst is binnen :). Naar lang twijfelen welke maat, type etc..... ga ik toch over op een echte houtskool bbq.
Na wat online speurwerk, een hele mooi nieuwe groene weber 57cm tegen een scherpe prijs van ?185,- weten te bemachtigen. 

7SdmAaf.jpg


qsKQ5uw.jpg
 
9c5b3b2530c24d7af3e501ff1fad2b0a.jpg


Kunnen we ook lekker gaan spuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan