Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Tom Hendriks zei:
21dhbfa.jpg

Mooie set hoor!

Maar waar ga je die master touch voor gebruiken als je reeds een primo ?n een wga hebt?

Zo'n WSM 57 blijft bruut...

Mooie BBQ Familie  :D

dennis zei:
Tom Hendriks zei:

Mooie set hoor!

Maar waar ga je die master touch voor gebruiken als je reeds een primo ?n een wga hebt?

Zo'n WSM 57 blijft bruut...

Ik heb een paar opdrachtjes om bij mensen thuis te bbq-en. De primo meenemen is geen optie, 100 kg is toch te zwaar en onhandig meenemen. Vandaar de aanschaf van de master touch 57. Die kan dan samen met de WSM mee achterin de auto.  B-)

Mijn verjaardags kado:

Ik ben iets langer/groter en de bestaande leren schorten waren te kort dus kwam ik bij onze overbuurman Manuel Hartman terecht.
Manuel is zeer handig en heeft dit schort helemaal op maat gemaakt. Wat een vakman!

Meer info over het werk van Manuel:
https://www.facebook.com/pahanadesigns

En de foto's:

CSC_0011_zpss90y2beo.jpg

en mijn initialen erop  B-)

DSC_0006_zpspciro7o2.jpg

DSC_0001_zpsl4wsnix9.jpg

DSC_0007_zpskfvhn37j.jpg

DSC_0005_zpsnftmltwz.jpg

DSC_0004_zps86bzgon2.jpg

DSC_0003_zpsy7zkmvqq.jpg

mooi schort

Wat een gave schort zeg! Neemt hij bestellingen aan? ;)

Wat gaaf zeg.
Top schortje.
Complimenten

Wat gaaf zeg.
Top schortje.
Complimenten

Langemakki zei:
Mijn verjaardags kado:

Ik ben iets langer/groter en de bestaande leren schorten waren te kort dus kwam ik bij onze overbuurman Manuel Hartman terecht.
Manuel is zeer handig en heeft dit schort helemaal op maat gemaakt. Wat een vakman!

Meer info over het werk van Manuel:
https://www.facebook.com/pahanadesigns

En de foto's:

CSC_0011_zpss90y2beo.jpg

en mijn initialen erop  B-)

DSC_0006_zpspciro7o2.jpg

DSC_0001_zpsl4wsnix9.jpg

DSC_0007_zpskfvhn37j.jpg

DSC_0005_zpsnftmltwz.jpg

DSC_0004_zps86bzgon2.jpg

DSC_0003_zpsy7zkmvqq.jpg

Die ga je toch zeker niet vuil maken? =)).!

Mooi schort... Nog zo nieuw:)

Aangezien onze keukenmachine defect was en niet op tijd gerepareerd kon worden hebben we ons geld teruggekregen.

Toch maar gelijk een nieuwe gekocht en het is een iets andere geworden dan verwacht :)

IgCJJC9.jpg

Het is een Tefal Cuisine Companion, naast snijden, hakken, mengen, kloppen ed dan hij ook verwarmen, koken en stomen. Ik ben benieuwd :) hij zou iig tot 1,2 kg deeg aan moeten kunnen.

Terug
Bovenaan Onderaan