Big-T zei:maar er zitten toch maar 8 / 10 blokken per zak erin? is dus genoeg voor 5 sessies...
Er zit wel wat meer in hoor,en hele grote brokken even splijten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big-T zei:maar er zitten toch maar 8 / 10 blokken per zak erin? is dus genoeg voor 5 sessies...
redfoxhunter53 zei:@ noskos: nog even dit gevonden, dus WGA blijkbaar ECHT zeldzaam nu....
QUOTE VAN LID VAN ANDER FORUM:
Ik heb afgelopen week vrijwel alle tuincentra van Coppelmans, Intratuin en Groenrijk (14 stuks) in de regio groot-Eindhoven gebeld en met succes: in Valkenswaard stond nog 1 showmodel WGA.
Die heb ik vanmorgen opgehaald. (ik heb alleen Groenrijk Oirschot niet geprobeerd, wellicht heeft iemand daar nog succes).
Geen enkel tuincentrum heeft ze nog staan. Groenrijk Nuenen kon mij vertellen dat er daar de afgelopen tijd behoorlijk veel interesse voor de WGA was geweest en dat ze onlangs de laatste WGA verkocht hadden, en dat er heeeeeel misschien komend voorjaar vanuit Weber nog een lading WGA's naar Nederland zou komen maar dat was in geen geval zeker. Een ander tuincentrum zei dat deze eruit waren wegens een of ander akkefietje in Frankrijk?
Maar in ieder geval, ik heb er nog eentje kunnen scoren. Wel onder het stof maar dat maakt niks uit, verder onbeschadigd.