BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

jerome zei:
McPeet zei:
Gisteren 15 kg rookhout gescoord (appel en kersen).

Waar heb je die gescoord? Ik wil graag ook wat hebben. Nu wel beuken, maar appel en kersen heb ik alleen snippers..

Greetz, Jerome.

Daar is 8 kilo van af... geruild voor walnotenbomen hout...  :p

Bedankt McPeet...  :)
 
jerome zei:
McPeet zei:
Gisteren 15 kg rookhout gescoord (appel en kersen).

Waar heb je die gescoord? Ik wil graag ook wat hebben. Nu wel beuken, maar appel en kersen heb ik alleen snippers..

Greetz, Jerome.
Hier:
http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/barbecues-en-vuurkorven/m935611654-bbq-rookhout-fruitbomenhout-smoker.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
peren en appelhout (geen kers)
Intussen deel geruild. Bedankt ThrowonD, ben blij met het walnotenhout :)
 
binnenkort? weer snoei-seizoen.
hopelijk komt er wat fruithout los  :p
 
Bedankt voor delen, scheelt wel ff wat geld met online kopen... thks
 
Zo, maar weer eens bij vuur & rook geshopt. Doosje ecobrasas maar niet op de foto gezet.

Van de week bij Aalvink een stukkie procureur geshopt voor Pulled pork, maar een injector had ik nog niet, maar vanaf nu kan ik ook doktertje spelen.
437a6368b9e9bb3e969f4be298c83b44.jpg


En daarnaast was ik een tijdje van plan m'n gehaktmolen uit te breiden zodat ik ook een worsten kan maken. Die uitbreiding is gelukt:
95817bedc7646c95552d2101279255ea.jpg

Maatje 8 en maatje 3 erbij, paar vulpijpen, kom maar op met die braadworsten.
 
Zo, maar weer eens bij vuur & rook geshopt. Doosje ecobrasas maar niet op de foto gezet.

Van de week bij Aalvink een stukkie procureur geshopt voor Pulled pork, maar een injector had ik nog niet, maar vanaf nu kan ik ook doktertje spelen.
437a6368b9e9bb3e969f4be298c83b44.jpg


En daarnaast was ik een tijdje van plan m'n gehaktmolen uit te breiden zodat ik ook een worsten kan maken. Die uitbreiding is gelukt:
95817bedc7646c95552d2101279255ea.jpg

Maatje 8 en maatje 3 erbij, paar vulpijpen, kom maar op met die braadworsten.
 
vandaag kwam er ook een nieuwe aanwinst binnen  :) morgen maar een testen
ndommu.jpg
 
Gisteren erg leuke verjaardag cadeaus gekregen die ik hier goed kan gebruiken en tevens geld gekregen om te gebruiken voor een BBQ Workshop

ys96w60.jpg

 
Nice, en nog gefeliciteerd natuurlijk!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan