BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Gefeliciteerd. Geweldige aanschaf  :D
 
Gefeliciteerd met je ei. Gaaf hoor.


Tis en blijft ook bij mij een wens......................(ik heb ergens een gaatje gevonden)....ssssst. B-)
 
Berghof mini aangeschaft via ibood.
leuke aanbieding 150 euro plus verzendkosten onder de 160 euro.
bbq-by-berghoff-oranje.jpg
 
Mooie aankoop, zit ook al in mijn winkelmandje. Maar ik twijfel of ik die van de Makro wil of deze. Die van de Makro past mooi bij mijn zwarte XL, maar daar moet ik een behoorlijk eind voor rijden (minimaal twee uur heen naar Duiven, Breda of nog langer naar Nuth).
 
Vrijdag is hij binnengekomen! Mijn Black Bastard Large!
Het voelde als Sinterklaasavond, al die doosjes uitpakken met al die fijne accessoires en daarna het nest in elkaar schroeven.
BPjdrpLYnzV_gXg1j0d30c7MQf4MDVto4uRK3hLKnpY=w534-h948-no


Had wel even een momentje 'wat nu?!' toen de Bastard in het nest moest worden geplaatst. Maar even de spieren gespannen en tilde de keramische buitenkant vrij makkelijk in het nest.


uu4ucq4UQ4bqwMXyWa7dn0xqkkwh4qJYrbxM7-oQlOM=w534-h948-no




En dan die maagdelijke binnenkant....


640HpZjm1dH5G2n9SHsitl9Sc1-osVNLVnFD79awIb0=w534-h948-no



Dus gelijk maar vuur maken!!


JWmZ1siSo8CMf9IxnbcwFreVK-fYY5XqRJMg6TzeQN0=w534-h948-no



En gelijk maar even een picanha lekker gegrild met een geweldige reverse sear (het haar op mijn handen en onderarmen is compleet weg, maar wat een vlammen-feest).
iew9tmk-6KKkQ6dF-P_8yF1e_eCqj6GAgKL0ISe08U0=w534-h948-no




Zo blij als een kind met mn Black Bastard!!!  :D :D :D :D :D :D :D

 
Goed vreugde feestje!
 
Ik heb nog de oude die tot 130 graden gaan en die zijn prima. De nieuwe die jij waarschijnlijk gehaald hebt gaan tot 250 graden.
 
Mooie aanschaf die black basterd, maar een picanha op een Q met een vaste deksel vind ik net wat minder handig. Ik pak daar gewoon mijn oude weber 57 voor van stal, dat scheelt heel wat haar op de onderarmen....
 
Structor +1 Heb helaas geen Weber :)
 
Was een mooie reverse sear, eerst indirect tot 48 graden kern... en hem toen af fikken.
Ondanks het gebruik van een goede lange tang zijn er wel een paar haartjes op mijn handen verloren gegaan, maar that's it! Minimaal haarverlies dus. Een picanha is echt goed te bereiden op een kamado... Al weet ik niet wat voor vlammenzee Structor cre?ert met zijn picanha's...
 
Terug
Bovenaan Onderaan