Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag bij mijn ouders wat zaken gekregen uit de rommelzolder. Een oude snijmachine die het nog prima doet een tosti-ijzer voor op de Q en een alexanderwerk 10.
Volgens mij is deze compleet. Of mis ik nog zaken om er mee aan de slag te kunnen? BVD
Aha, dat doe je goed. Heb ik ook gedaan met een koffiemolen. Werkt prima. En wil je de geur uit de koffiemolen halen, dan moet je even wat witte rijst malen.
Ik weet niet welke hoes je hebt. Maar die van het 2014 model is waterdicht en na een jaar vallen de gaten er in onder invloed van zonlicht en andere natuurverschijnselen. Die van het 2012 model is veel robuuster en gaat nog steeds mee, maar is niet helemaal waterdicht.
Als je na gebruik van je WSM de tussenring onderste boven zet kan er geen water in lopen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.