Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

lekker verwent hoor allemaal

Van zoonlief vanochtend dit boekje gekregen, er staan een paar heerlijke recepten in

2015_06_18_21.jpg

Bij tuincentrum de bosrand een Q-tje besteld en met de topservice van jackm ook al binnen :D

Nog geen tijd gehad om uit te pakken maar woensdag is de maiden run voor 40 personen catering :P

20150620_202908_zpsixz6izde.jpg

20150620_202921_zpsfge6qkmt.jpg

Ceriel zei:
Mooi barbequetje Marco, snel vies maken en nog even je onderschrift bijwerken...

Ja ja ja, eerst uitpakken dan bijwerken.

Met vaderdag een Do gekregen, morgen stoofvlees maken.

Owwww een DO is echt top!

Een zakje aanmaakblokjes:
300_stuks.jpg

300 stuks, daar kunnen we weer even mee vooruit :)

JaapAap zei:
Heb ik onlangs ook gekocht maar ontdekte toen dat t met een gasbrandertje nog makkelijker gaat?.

Ik doe de combi. Handje blokjes tussen de kolen, even de brander er op en laten gaan.
Puur met de brander vind ik black ranch lastig aansteken.
Maar verschilt ook per merk houtskool/briketten heb ik het idee.

Ivo-tje zei:
JaapAap zei:
Heb ik onlangs ook gekocht maar ontdekte toen dat t met een gasbrandertje nog makkelijker gaat?.

Ik doe de combi. Handje blokjes tussen de kolen, even de brander er op en laten gaan.
Puur met de brander vind ik black ranch lastig aansteken.
Maar verschilt ook per merk houtskool/briketten heb ik het idee.

Goede tip. Ik gebruik ook blackranch ga ook eens de combi proberen! Misschien gaat het dan nog beter. Anders kom ik ook nie van de blokjes af

843fde1aa410efea5d1d9bdd81cada9f.jpg

Vliesmes van F-Dick, komt van Vuur en Rook. Martijn raadde me deze aan om brisket mee te trimmen en ik moet zeggen dat het een erg fijn mes daarvoor is.
Het lemmet is flexibel en doordat er van die uitsparingen inzitten en het een smal mes is blijft het vet er niet zo aan vastplakken.

En deze valt ook net op de mat.

33a9fe8ddd361da05f9f3cb25c606f5a.jpg

The Prophets... Top boek voor naast je bed... heerlijk wegdromen daarmee!

Terug
Bovenaan Onderaan