Ceriel zei:
Morgen blijft ie nog in de doos

Heb tot en met vrijdag avonddienst ( tot 23:30 ). Zaterdag ga ik denk ik een lekker haantje of kippetje erop gooien

Kijken of ik nog zo een gevogelte stomer kan scoren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:
Eindelijk een OTP zei:Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank.(
( =;
Zou dat een generatiedingetje zijn?Sander72 zei:Eindelijk een OTP zei:Leuk spul!
Dan baal ik wel eens dat mijn ouders me nooit een mes in de handen hebben laten houden. Die hebben er trouwens helemaal niets mee, moeders snijd alles met zo'n 90 cent aardappelschilmesje op een glazen plank.(
( =;
doet de mijne ook!![]()
Zo was ze ook aan het snijden, maar tijdens het nemen van de foto vond ze dat het ook ze konSander72 zei:Eindelijk een OTP zei:Leuk spul!
( =;
doet de mijne ook!
Emiel, misschien kun je Eline aanleren te snipperen met twee handen? Rechts gewoon zoals nu maar links op de punt van het mes en daar aangedrukt houden en rollend hakken... da's heel veilig!