BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Daar istie dan! Geniet er van Emiel. Top apparaat.
 
Bidle zei:
Kriebel, kriebel, kriebel!!! ;)

Wel leuke vooruitzichten. :D
Ja het deel binnen de witte lijnen afgraven voor een zandbed ;)

O ja en baconday, ik denk dat ik die maar eens op de UDS ga doen ;)

Jappert zei:
Daar istie dan! Geniet er van Emiel. Top apparaat.
Ja het wachten duurde lang, maar tja je had op tijd gewaarschuwd. Nu lekker gaan uitvlooien hoe deze het beste te gebruiken, leuk leuk leuk!
 
Mooi machientje Emiel. Veel plezier met het inwijden van dit apparaat.

Ps. Houtskool is wel een belangrijk ding om niet te vergeten in dit geval...
 
Das een mooie Primo.
Dat zal vast moeilijk geweest zijn als je die al een paasdagen heb staan om hem dan niet te gebruiken.
 
Vorige week werd ik gebeld door bidle dat de spullen binnen waren maar heb helaas geen foto's gemaakt. Dan maar ff in text: 57cm GBS rooster, hickory houtsnippers, bbq spatel, bbq vleesvork, aluminium groentebakjes. Dat was het volgens mij wel, volgende keer zal ik eraan proberen te denken om te posten :blush:
 
Nieuwe buitenkeuken laten maken, op hoogte 1.05 mtr. ivm mijn lengte (1.97 mtr).
Breedte 2.40 en 3 kastjes van breedte 60 cm,  6 zwenkwielen verborgen achter het plint.

Zonder verf met de tegels.

20140809_105144.jpg


1e laag verf

20140816_152519.jpg


Kosten van het maken ? 399 en de verf komt er nog bij.
Via deze adverteerde op Marktplaats:
http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/tuinmeubelen/m835481687-buitenkeuken-steigerhout-keuken-kookunit-bbq-meubel.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
 
Mooie tafel!! En idd hoog genoeg, want neem aan dat er een kamado in komt en die komt daar nog eens bovenuit. Die van mij gaat op ~94cm komen en dat vind ik ook al hoog. :)
 
inderdaad, de Primo komt op het verlaagde gedeelte en dan komt alleen de deksel er boven uit.
het q-en gebeurd op 1.05 hoogte  B-)
 
mooie buitenkeuken hoor, ga je denk ik heel erg veel plezier van hebben
 
Mooie buitenkeuken. Ga je ongetwijfeld heel veel plezier van hebben.
 
Langemakki zei:
inderdaad, de Primo komt op het verlaagde gedeelte en dan komt alleen de deksel er boven uit.
het q-en gebeurd op 1.05 hoogte  B-)

Dat is een mooie hoogte, ongeveer gelijk als bij die van ons.
 
Terug
Bovenaan Onderaan