Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Altijd goed,.... mooi zo'n WSM erbij!!!
Dat je hem maar veel mag gaan gebruiken.

Vandaag hier ook een hoop spulletjes binnen,.... toch maar spiesen gekocht van firewire. Zijn van die dubbele.

_MG_0132-Firewire-vorkspies-voor-bbq-25-cm-rvs-zilver-4-stuks.jpg

Daarnaast twee kleine ventilatoren om onder een prieeltje te hangen,... kunnen die mooi de rook wegblazen.  :P
Had eerder twee van de grotere binnen gekregen (VT3), maar dat is te veel van het goede,... capaciteit overdreven en ook te groot. Dan zou het prieeltje te veel op een tunnel gaan lijken. ;)
9000000011736317.jpg

Ook nog een DX2 erbij,.....  :D
2f1425.jpg

Cool een DX2 is dat de 66MHz ;) die werd idd altijd erg heet en had een fan nodig. Sorry Geek allert ;)

Wat is een DX2???

Een kippengrill
IMG_5022_zpsebbec7c1.jpg

En meteen maar even getest
IMG_5026_zpsf8834884.jpg

Met dit resultaat
IMG_5029_zps3331312b.jpg

Cool ding. Loggen de kolen in een halve maan vorm aan de achterkant en draait de kip dmv warmte waardoor de schoepen gaan draaien? Echt dik.

Klopt helemaal Jeroen

Wat een mooie spullen allemaal...

Bij de Lidl in de aanbieding:
10969-1_zpsxx9lrd0p.jpg

Iemand ervaring mee?

Ik heb m ook gekocht vogels. Als niet bevalt (zoals recenties) moet ie maar terug en dan maar de aanbieding van probbqshop ;)

Al een tijdtje opzoek naar het juiste mes...
Me veel ingelezen, en vergeleken...

Het zijn er drie geworden in een prachtige set...
In de set ook nog een wetsteen, en een keramische "rattenstaart"......

Met een persoonlijke touche als detail..., naar mijn twee passie's op dit moment...

een "slow air" is een muzieksoort...

heel mooi messen set

Mooie messen! Ik heb dat setje ook in het blok staan ;)
Ga je veel plezier van hebben!

Ik was in het Anton Pieck achtige Hoofddorp, omdat mijn vrouw nog even ( zeer betrekkelijk even ) naar de Primark wilde vanuit Bloomingdale naar huis. ik ben na enige minuten die Primark uit gerend. Het was rustig volgens mijn vrouw, maar voor mij leek, het de doldwaze dagen van de HEMA van de afgelopen vijf jaar te samen wel. Wat een mierenhoop met vrouwen. Gelukkig zat er een kook winkel om de hoek en daar uit verveling twee knive guards gekocht en omdat hij er lag en ik hem ooit misschien ga gebruiken en je dan stad en land moet afzoeken een Marinade injector voor 7 euro van Point Virgule.

Geen geld voor iets wat in mijn lades ligt te liggen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan