Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dannycnl zei:Wat is er zo speciaal aan dit folie
Het maakt je een echte Grillmeister =))dannycnl zei:Wat is er zo speciaal aan dit folie
dannycnl zei:Haha, nee maar zonder gekheid.
Grill je hier je vlees op zodat het rooster schoon blijft of......is het goed folie voor spareribs 3 2 1 methode
dannycnl zei:Haha, nee maar zonder gekheid.
Grill je hier je vlees op zodat het rooster schoon blijft of......is het goed folie voor spareribs 3 2 1 methode
Ik heb het eigen merk van Makro (aro), de extra dikke en ben niet onder de indruk van de extra sterkte, ik merk dus geen verschil met gewoon folie.Maccie zei:Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?
Weet iemand dat?
structor zei:Ik heb het eigen merk van Makro (aro), de extra dikke en ben niet onder de indruk van de extra sterkte, ik merk dus geen verschil met gewoon folie.Maccie zei:Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?
Weet iemand dat?
Ik vraag me dan ook af wat de dikte van de Makro is? Lidl is 18 my.structor zei:Ik heb het eigen merk van Makro (aro), de extra dikke en ben niet onder de indruk van de extra sterkte, ik merk dus geen verschil met gewoon folie.Maccie zei:Ik moet toch eens gaan kijken naar dat folie (bij de Lidl geloof ik.) Ik heb mij laten vertellen dat Horeca folie bij de Makro ook dikker is?
Weet iemand dat?
structor zei:Ik zie het niet op de doos staan Domi
Mac zei:Volgens mij staat het op het prijskaartplaatje op het schap. (weet niet 100% zeker hoor)
Het zal iig niet meer als 12 my zijn.
Mac
En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))Dominique zei:Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
structor zei:En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))Dominique zei:Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:structor zei:En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))Dominique zei:Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,
Ceriel zei:ik heb ook zo'n doos van de Makro staan, gisteren toch maar naar de Lidl gegaan voor ?cht dikke folie.... :blush:structor zei:En ik zo'n een die 200m aan alu folie koopt in de hoop dat het idd dikker folie is =))Dominique zei:Ik ben dus zo'n kl*te klant die de doos openmaakt om te voelen, en het voelde toe idd net zo als gewoon folie,