Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Van harte gefeliciteerd Abraham.
Zowel met je feestdag, als ook met je mooie verwenpakket  :)

Mac

Mac zei:
@Forceron

Hoe dik zijn die T-Bone's ongeveer ?
(van B&S zo te zien ?)

Mac

Dit waren de kleinste (had een steakpakket gepakt). Ongeveer 1,5 cm. Ik vond ze net iets te dun echter het smaakte heerlijk.
Ik denk als je de wat grotere pakt dat ze 2 - 2,5 cm dik kunnen zijn (anders even mailen of bellen want ze kunnen daar bijna toveren).
De Iberico ribs waren helemaal koninklijk!!
En ja ze komen van B&S.

Mooi vlees en fijn spit!

@Forceron

Ik heb de T-Bone's een paar mnd geleden van de Makro gehad, maar die waren ook heel erg dun (lees 1 - 1,5 cm).
Idd misschien van een hoger gewicht zijn ze wat dikker.
Volgende x bestel ik een lekkere dikke mee bij B&S.

Iberico van B&S heb ik ook nog in de vriezert, maar eens kijken wat ik daar mee gaat doen.
(waarschijnlijk rubben met de gewonnen Blues Hog Rub van Noskos/ VuurenRook)

Thx
Mac

Abraham zei:
Ik ben verwend vandaag:
cce6cc7a.jpg

Ben ik heeeel blij mee.

Neem aan dat er bij jou ook geen handvat en contra gewicht bij zat?
En wat een super cadeau

FF de voorraad maar weer eens aangevuld:
DSC01594_DxO.jpg

Zo, jij zit niet zonder de komende tijd.

De bestelling is de deur uit, de rekening betaald, en als het goed is, is morgen de grote dag aangebroken (voor mij dan h?  ;) )

PrrrPrPPrrrrrrPRrrRRpPppPrrrrrrrr (eh........tromgeroffel, en ja ik weet ik ben er niet zo goed in, maar het gaat om het id  :) )

My lips are sealed (tot morgen)  :P

Mac

noskos zei:
Zo, jij zit niet zonder de komende tijd.

Zou je zeggen maar de vorige bestelling van januari is er grotendeels doorheen  ???
Nu BBQ ik wel vaak voor groepen dus gaat alles er in grotere hoeveelheden doorheen en ik gebruik rubs ook om andere gerechten te kruiden.
Tods dirt past ongeveer overal wel bij  :D

je kan weer even vooruit  :)

Mac zei:
@Boldeagle
Welke rub die je besteld heb is je favoriet ?

Todds Dirt gebruik ik veel, maar deze gaat ook in marinades, brood en aardappelschotels
Een echte favoriet heb ik niet, elke rub heeft zijn eigen smaak/kracht bij een bepaald gerecht.
Maar eerlijk gezegd ken ik ze ook niet allemaal, er zijn er erg veel, en tot nu toe heb ik denk ik een 15 tal soorten geprobeerd.

paar stukjes zalm gehaald  :-[

IMG_7648.jpg

nee, niet eens voor de wedstrijd Mac, maar als ik dan toch bij de Makro ben neem ik maar genoeg mee.

Je was al vroeg thuis vandaag? was vergeten je te bellen, zat weer op Shell

Terug
Bovenaan Onderaan