Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

structor zei:
Nu Redfox gewond is en de buynow niet in kan drukken neem ik de taak even op me, zo ben ik :D
:D :D :D
 
structor zei:
Rotterige buy-now knop, ik ben er deze maand redelijk vaak over gestruikeld de schade nu is:
WvNv_y_DBkD2HLaqktXv8li7MVUl4WqCzG6oNyU-C2k=w334-h223-p-no
Je kunt altijd nog zeggen dat December zo'n dure maand is... :P
 
Geweldig apparaat, ga je zeker geen spijt van krijgen, dat scheelt dan weer....
 
Ik kan alleen maar bevestigen dat die Foodsaver 2860 een top apparaat is, dit uit eigen ervaring!
Je gaat daar veel plezier van beleven Emiel.
 
Mooi aparaat Emiel ik heb hem ook sinds twee weken en al verschillende keren gebruikt.Top apparaat
 
Deze aanwinst is nieuw aangeschaft in 1998, maar nooit gebruikt en in de kelder beland.....nu dus nieuw voor wat betreft activiteiten voor de BBQ, dus daarom hier ook even berichtje.
Met erg voorzichtig handelen i.v.m. blessure linker middelvinger toch alsnog de kool die afgelopen zondag in de coleslaw had moeten landen nu getest in een veilige Braun UK95 type 4259.
Voor de volgende echte coleslaw weet ik in ieder geval welke messenplaat te plaatsen is.

overzicht
braun1.jpg


2 snijplaten, grof en fijn, met rasp en snij effect
braun2.jpg


de keuze....
braun3.jpg
 
"old pit masters never die"  ;)
 
Dit is wel veiliger, zo krijg je in ieder geval geen "rode" kool meer.
 
Nosmo zei:
Dit is wel veiliger, zo krijg je in ieder geval geen "rode" kool meer.
Piet, mijn vingers jeuken om weer te starten zoals je ziet....en als het ergste is dat solderen voorlopig niet lukt, dan teken ik daar voor  :D
 
Alabama zei:

Alabama had um meegenomen uit de states, zal daar ongetwijfeld goedkoper zijn maar altijd lastig om hier heen te krijgen zonder contacten daar. Ik heb hem inmiddels nu ook, hij is gewoon te koop bij Vuur en Rook onder de naam "Big Green Egg Grid Cleaner" . Staat wel big green egg op, ik heb het voorgelegd aan de primo, die vond het prima :)
 
Ik kon het niet laten naast mijn BGE mijn nieuwe Primo XL Jack Daniels en zelfbouw tafel,kan ik ze eens goed vergelijken.....


















 
Borretje, je hebt jezelf P R I M O A gekieteld!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
 
Mooie aanwinst!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan