Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooie spulletjes weer Geert!

En die tangen van de Xenos dat zijn mijn vaste tangen geworden. 1 advies; niet in de vaatwasser stoppen want daar wordt het hout grauw/grijs van.

Gerard777 zei:
Dat heb je goed geregeld Geert!
Ja Gerard, de "knaller" is de gallon (3,785 liter) Blues Hog voor omgerekend Euro 18,50  :D :D

structor zei:
Je smokkelaar is dus inclusief smoking gun door de douane gekomen :D
Ja dat klopt.....maar ik kon hem pas vanmiddag om 16:30u ontmoeten omdat ik vanaf 11:30-15:30u bij huisartsenpost en ziekenhuis ben geweest, incl. operatie i.v.m. doorgesneden pees van middelvinger deze ochtend bij het voorbereiden van coleslaw, resp. snijden van de winterpeen....uitglijdertje op de special device.....oef pijnlijk en 6 weken met spalk.....nu in mitella en morgen terug naar ziekenhuis.
De duim had ik ook nog even meegenomen, gelukkig aan de onderkant en dus geen peesbeschadiging daar.

Ai, dat is pijnlijk RedFox. Sterkte met het herstel!

Oi, dat klinkt zeer pijnlijk. Scherpe messen zijn essentieel, maar op dat soort momenten werkt het tegen je. Hopelijk komt alles weer goed

sterkte Geert, dat soort dingen komt nooit uit

Sterkte Geert!!!

Au sterkte Geert!!!

Of wilde je misschien stiekem bloedworst maken.....
Beterschap!!!

O Geert, ik lees dit, en kan het bijna voelen, brrr. Wat zul je geschrokken zijn! Heel veel sterkte.

Oops....klinkt pijnlijk!
Sterkte Geert!

Na de ellende van Geert hier een wat leukere aanwinst.
Vrienden komen gezellig een dagje op visite en vragen of er "wat van de BBQ" gegeten kan worden....
Natuurlijk, alleen maar leuk toch!!!

En dan komen ze met een cadeautje onder het mom van "dat is weer eens wat anders als een bosje bloemen"....
ME HAPPY, ME HAPPY, ME HAPPY, ME HAPPY, ME HAPPY

IMG_29001_zps949c5706.jpg

Mooie aanwinst, ik heb er zelf ook een en ben er zeer tevreden mee.

Terug
Bovenaan Onderaan