Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mooi !
 
Mooie weegschaal maar waar voor is die "koevoet"?? (crowbar) ??  :-/
 
Mooi weegschaaltje, en met 5 kilo....kun je meestal wel uit de voeten.
 
Vanmiddag per toeval even bij XENOS naar binnen gewandeld en daar voor EURO 2,99 een mooie presenteertang gekocht.
De tang heeft een vergrendeling voor het geval je hem gesloten wilt wegleggen.

serveertangopen.jpg


serveertangdicht.jpg
 
Dat zijn mooie tangen, heb ze zelf ook maar dan met een kunststof "bek" om krassen op de Japanse tepan-plaat te voorkomen.
Voor de bbq zijn deze tangen met metalen "bek" nog mooier omdat je er wat gemakkelijker meer kracht mee kunt zetten!
 
Met vlucht Delta DL34 vanuit New York Newark kwam vandaag met een paar maanden vertraging alsnog mijn zomer voorraadje binnen in de koffer van een USA collega.
Nu komen we er zeker ook nog de winter en de lente mee door!

sausgallon.jpg

 
Dat heb je goed geregeld Geert!
 
Mooie spulletjes weer Geert!

En die tangen van de Xenos dat zijn mijn vaste tangen geworden. 1 advies; niet in de vaatwasser stoppen want daar wordt het hout grauw/grijs van.
 
Gerard777 zei:
Dat heb je goed geregeld Geert!
Ja Gerard, de "knaller" is de gallon (3,785 liter) Blues Hog voor omgerekend Euro 18,50  :D :D
 
structor zei:
Je smokkelaar is dus inclusief smoking gun door de douane gekomen :D
Ja dat klopt.....maar ik kon hem pas vanmiddag om 16:30u ontmoeten omdat ik vanaf 11:30-15:30u bij huisartsenpost en ziekenhuis ben geweest, incl. operatie i.v.m. doorgesneden pees van middelvinger deze ochtend bij het voorbereiden van coleslaw, resp. snijden van de winterpeen....uitglijdertje op de special device.....oef pijnlijk en 6 weken met spalk.....nu in mitella en morgen terug naar ziekenhuis.
De duim had ik ook nog even meegenomen, gelukkig aan de onderkant en dus geen peesbeschadiging daar.
 
Ai, dat is pijnlijk RedFox. Sterkte met het herstel!
 
Oi, dat klinkt zeer pijnlijk. Scherpe messen zijn essentieel, maar op dat soort momenten werkt het tegen je. Hopelijk komt alles weer goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan