BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste aanwinst

 
 

RvH6511

Pitmaster
Berichten
822
Vanmiddag thuisgekomen  had mijn vrouw het jaarlijkse bbq blad meegenomen.
39de1cb064b02f70531e7e4b5485c654.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Veel plezier met lezen! Enne, op pagina 52 staat een heel interessant artikel, voor als je de recepten even zat bent =))
 
Dominique zei:
Veel plezier met lezen! Enne, op pagina 52 staat een heel interessant artikel, voor als je de recepten even zat bent =))
Gelijk maar even gekeken. Ik dacht al wat zou er nou nog kunnen zijn na de recepten maar ik had het kunnen weten DOMINIQUE.  :D :D =)) =))
 
RvH6511 zei:
Dominique zei:
Veel plezier met lezen! Enne, op pagina 52 staat een heel interessant artikel, voor als je de recepten even zat bent =))
Gelijk maar even gekeken. Ik dacht al wat zou er nou nog kunnen zijn na de recepten maar ik had het kunnen weten DOMINIQUE.  :D :D =)) =))

Geintje =)) 
 
Dominique zei:
Veel plezier met lezen! Enne, op pagina 52 staat een heel interessant artikel, voor als je de recepten even zat bent =))
Ik heb 'm vandaag ook meegenomen bij Vuur&Rook, maar de mijne heeft geen pagina 52.. :-/
 
Ceriel zei:
Dominique zei:
Veel plezier met lezen! Enne, op pagina 52 staat een heel interessant artikel, voor als je de recepten even zat bent =))
Ik heb 'm vandaag ook meegenomen bij Vuur&Rook, maar de mijne heeft geen pagina 52.. :-/

Ik heb ze er in diverse bladen uitgescheurd, omdat ik bang ben te beroemd te worden =))
 
Terug
Bovenaan Onderaan