Met de hulp van Gerard heb ik de dag voor kerst nog een nieuwe Plate-Setter bij BIG Green Egg Europe op kunnen halen (aangezien de vorig in 2 delen was aangekomen via de post), en zodoende op eerste kerstdag mijn eitje kunnen proberen.
Bij Beef & Steak een mooi Rack of Pork besteld, en vervolgens onderstaand lekkers gemaakt.
Rack ingesmeerd met Sinaasappelsap, en olijfolie, en vervolgens een korstje gemaakt van Panko, met Sinaasappelzest, Rozemarijn en Pecan noten.
Het geheel voor een uurtje of 4 ? 5 op 110 ?C - 120 ?C lekker low & slow tot een kerntemperatuur van 65 ?C laten garen.
Vervolgens er nog een Cranberry - Sinaasappel Coulis (saus) bij gemaakt.
En wat bietjes om het geheel af te maken.
Kan mij niet heugen ofdat ik eerder een Rack of Pork op heb, maar vanaf nu behoord dit tot mijn favorieten, wat is dat een lekker stukje vlees z?g (Heerlijk)
Komt dit door het Ei, of de kwaliteit van het vlees bij Beef & Steak ??
Echt een aanrader.
Mac
Rack of Pork
Bij Beef & Steak een mooi Rack of Pork besteld, en vervolgens onderstaand lekkers gemaakt.
Rack ingesmeerd met Sinaasappelsap, en olijfolie, en vervolgens een korstje gemaakt van Panko, met Sinaasappelzest, Rozemarijn en Pecan noten.

Het geheel voor een uurtje of 4 ? 5 op 110 ?C - 120 ?C lekker low & slow tot een kerntemperatuur van 65 ?C laten garen.

Vervolgens er nog een Cranberry - Sinaasappel Coulis (saus) bij gemaakt.
En wat bietjes om het geheel af te maken.

Kan mij niet heugen ofdat ik eerder een Rack of Pork op heb, maar vanaf nu behoord dit tot mijn favorieten, wat is dat een lekker stukje vlees z?g (Heerlijk)

Komt dit door het Ei, of de kwaliteit van het vlees bij Beef & Steak ??
Echt een aanrader.

Mac
Rack of Pork