Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stennis zei:Gaaf werk! deze ga ik zeker blijven volgen en wordt mijn voorbeeld
Ik heb nog wat vragen voor als ik zelf ga beginnen met hoe ik dacht het te gaan doen.
-Hoe ga je die ovale hout vorm verwijderen? hakken? had XPS blauwplaat niet makkelijker geweest? en dan rondom plakband of lamineer band voor gladde afwerking.
-En het lijkt erop dat het wapenings netje zo op het hout ligt. heb je die nog wel dekking gegeven. op beton blokjes gelegd of opgehangen aan iets wat er overheen lag?
zodat het staal er straks niet doorheen roest (betonrot).
Top werk ga zo door! succes!
Roeligan zei:Mooi.
Heb je GFRC gebruikt? (glass fiber reinfocred concrete)
structor zei:Oei dit wordt een mooie! Wel een vraagje, hoe zit het met de hitte bestendigheid van de coating?
Stennis zei:Ik had in mijn ontwerpje voor mijn weber tafel bedacht dat ik bouten in wilde storten. en dan een beetje langs de randen. en dan kan
ik ze zo vast bouten aan het frame. aan de binnenkant natuurlijk. is voor jou nu wat laat.
maaaar je zou nog gaten kunnen boren in je blad. en de bouten met 2componenten zooi of beton vast kunnen maken/storten. het heeft niks te houden zeg maar. alleen de
krachten van het schuiven. optillen moet je dan maar niet aan het beton doen als hij vast zit. (just for sure) weet niet of er nog wielen onder komen.
in jouw geval moet je dan alleen nog 2 extra regels fixen tussen je frame omdat je frame nu wat smal en hoog is.
Een andere optie v??r het storten is om een betonplex plaat mee te storten aan de onderkant. dus met storten bovenop. dan heb je helemaal genoeg oppervlak om te schroeven.
dan schroef je er tijdens het storten nog een paar schroeven in als ankers in het beton. dat je weer niet de plaat uit het beton trekt met het vast maken aan je frame
voor jou nog een optie is gewoon kitten.
bart_dewulf zei:Prachtige buitenkeuken, mag ik vragen welke verf je gekozen hebt voor de kastjes aub
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk